کد خبر : 2065074 | 05 شهریور 1403 ساعت 21:42 | 29.6K بازدید | 26 دیدگاه

مایکل اوون:

سانچو آرزو داشت تن‌هاخ اخراج شود!

مایکل اوون، ستاره سابق تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد، می‌گوید جیدون سانچو آرزو داشته اریک تن‌هاخ اخراج شود تا او بتواند در یونایتد بماند.

سانچو آرزو داشت تن‌هاخ اخراج شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون در مصاحبه‌ای درباره وضعیت انتقال جیدون سانچو اظهار داشت که این وینگر منچستریونایتد احتمالاً ترجیح می‌داد که اریک تن هاگ اخراج شود تا اینکه در آستانه فصل جدید او با مربی دیگری کارش را در یونایتد از نو آغاز کند.

اوون گفت: «سانچو یک حرکت بسیار پرخطر انجام داد، اما تقریباً اجتناب‌ناپذیر بود که به جایی برگردد که قبلاً در آنجا بود تا دوباره جرقه‌ای ایجاد کند. او در ماه‌های گذشته بسیار خوب کار کرده است.

2068243

من مطمئنم که او ترجیح می‌داد که تن‌هاخ اخراج شود و در الدترافورد تغییر مربی صورت بگیرد تا بتواند با یک صفحه سفید بازگردد و امیدوار باشد که دوباره کارش را در منچستریونایتد شروع کند. نمی‌دانم آینده او چه خواهد شد، اما او قطعاً نشان داده که هنوز می‌تواند در سطح بالا بازی کند.»

سانچو که در فصل گذشته به صورت قرضی به بروسیا دورتموند بازگشت، در تلاش بود تا جایگاه خود را در منچستریونایتد بازپس گیرد. او در نیمه دوم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و حتی رابطه‌اش با تن‌هاخ را هم بهبود بخشید اما به نظر می‌رسد این مربی هلندی تمایلی برای نگه داشتن این بازیکن ندارد. از چلسی، یوونتوس و پاری سن ژرمن به عنوان مشتریان جدی این وینگر انگلیسی نام برده شده و انتظار می‌رود در روزهای آینده تکلیف او مشخص شود.

دیدگاه‌ها