کد خبر : 2065070 | 06 شهریور 1403 ساعت 06:13 | 31.7K بازدید | 7 دیدگاه

جان اوبی میکل پاسخ نیکلاس جکسون را داد:

تو هر هفته گل بزن، من دهانم را می‌بندم!

جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی از اظهارنظر نیکلاس جکسون ناراحت نشده و می‌گوید علاقه دارد پیشرفت او را ببیند.

تو هر هفته گل بزن، من دهانم را می‌بندم!

به گزارش "ورزش سه"، جان اوبی میکل پس از واکنش نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی، به او پاسخ داد.

جکسون از اینکه میکل، هافبک سابق چلسی، به دلیل شکست آبی‌ها مقابل منچسترسیتی از او انتقاد کرد، ناراضی بود. این مهاجم پس از گلزنی در پیروزی 6-2 مقابل وولورهمپتون، در یک پست اینستاگرامی به میکل گفت "دهانت را ببند".

میکل در پاسخ گفت که بازی جکسون را دوست دارد اما تاکید کرد جنبه‌هایی وجود دارد که این بازیکن 23 ساله باید روی آن‌ها کار کند.

میکل در پادکست The Obi One گفت: "من واقعاً این مرد را به عنوان یک بازیکن فوتبال دوست دارم. او را دوست دارم. به عنوان یک بازیکن فوتبال دوست داشتنی است. من اصلا نگفته‌ام که او بازیکن بدی است، فقط گفتم که هنوز کامل نیست.

2073221

او یک پسر جوان است و تمام چیزی که من گفتم این است که او به یک مهاجم باتجربه‌تر نیاز دارد که به چلسی بیاید و به او کمک کند تا در نهایت بهتر شود. همه ما می‌توانیم تغییراتی را که او در هر هفته انجام می‌دهد، ببینیم. بنابراین دوست دارم برادر آفریقایی‌ام را ببینم که می‌گوید در لیگ برتر عملکرد خوبی دارد. دوست دارم او را همیشه خوب ببینم. اگر او خوب بازی کند، از او تمجید خواهم کرد. اگر چیزی در مورد او گفته شود، به خصوص جایی که باید پیشرفت کند، حتماً می‌گویم.  اگر او هر هفته گل بزند و به من بگوید ساکت شو، آن را قبول خواهم کرد. می دانید منظورم چیست؟"

دیدگاه‌ها