کد خبر : 2065066 | 05 شهریور 1403 ساعت 21:02 | 32K بازدید | 60 دیدگاه

بازیکنی که کامارا را به دردسر می‌اندازد (عکس)

کاوه رضایی در دو بازی ابتدایی سپاهان مقابل چادرملو و سپس خیبر، عملکرد موثری در اجرای برنامه‌های تاکتیکی مورایس داشته است.

بازیکنی که کامارا را به دردسر می‌اندازد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، با خروج شهریار مغانلو که مهاجم اول سپاهان طی سه سال اخیر بوده، فضا برای درخشش کاوه رضایی بازتر شد و این مهاجم که در دومین سال بازگشتش به ایران به مانند سال اول خیلی عملکرد قابل توجهی نداشت، در فصل جاری این فرصت را دارد تا بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

کاوه در هر سه مسابقه اخیر سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر و پلی آف لیگ نخبگان در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان حاضر بوده و با وجود اینکه موفق به گلزنی نشده و فقط یک پاس گل داده، عملکرد قابل توجهی از خود به جا گذاشته است. 

اما نکته قابل توجهی که کارشناسان درباره نمایش کاوه رضایی در سه بازی اخیر مطرح می‌کنند، حضور مداوم او در آخرین لایه دفاعی حریف و تلاش برای استفاده از عمق خط دفاعی است که بارها در سه مسابقه‌ای که گفته شد باعث به هم ریختن نظم دفاعی رقبا شده است. این موضوع به وضوح در مصاف با خیبر دیده شد و او حتی یک بار هم تا آستانه گلزنی پیش رفت که داور آفساید اعلام کرد.

2073211

کاوه رضایی و جواد آقایی‌پور دو گزینه مورایس برای حضور در راس خط هجومی سپاهان هستند و به زودی قرار است کامارا هم به این جمع اضافه شود و رقابت را فشرده‌تر کند.

اما آنچه با توجه به عملکرد کاوه در سه بازی اخیر می‌توان گفت، شاید اینکه کامارا کار ساده‌ای برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت و اگر نتواند خیلی زود خودش را با گلزنی جا بیندازد، کاوه رضایی جلوتر از او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها