کد خبر : 2065044 | 06 شهریور 1403 ساعت 04:11 | 14.5K بازدید | 22 دیدگاه

آلساندرو کاستاکورتا:

تئو هرناندز در حد کاپیتانی میلان نیست!

الساندرو کاستاکورتا، مدافع سابق میلان، معتقد است تئو هرناندز نمی‌تواند این تیم را به خوبی رهبری کند.

تئو هرناندز در حد کاپیتانی میلان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته دوم رقابت‌های سری آ با نتیجه ۲-۱ در زمین پارما مغلوب شد تا در همین ابتدای فصل شرایط آن‌ها بحرانی شود. هرچند پائولو فونسکا سرمربی جدید روسونری معتقد است این تیم به زودی نتایج اخیر را جبران می‌کند اما چند تن از پیشکسوتان میلان به انتقاد از شرایط کنونی این تیم پرداختند.

در همین راستا، الساندرو کاستاکورتا مدافع سال‌های دور میلان در خصوص عملکرد این تیم در دیدار مقابل پارما گفت: "عملکرد دفاعی میلان در این دو بازی واقعا دور از انتظار بوده است. خط دفاعی ما موقعیت‌های زیادی را تقدیم به حریفان می‌کند و مشخصا در چنین شرایطی نباید از مایک ماینان انتظار داشت در هر بازی کلین‌شیت کند."

کاستاکورتا همچنین در خصوص کاپیتانی تئو هرناندز بعد از تعویض داویده کالابریا گفت: "تئو بازیکن بسیار خوبی است اما حقیقتش را بخواهید من او را در حد کاپیتانی میلان نمی‌دانم. یک کاپیتان خوب نه فقط در روزهای موفق تیم بلکه باید در شرایط بد هم تیم را به سمت آرامش هدایت کند. چیزی که اصلا از تئو هرناندز دیده نشد."

1951174

کاستاکورتا در خصوص عملکرد‌ احتمالی میلان در لیگ قهرمانان گفت: "شرایط مسابقات اروپایی با بازی‌های داخلی فرق می‌کند. یادم می‌آید کلارنس سیدورف بازیکنی بود که در مسابقات اروپایی چندین برابر بهتر از سری آ بازی می‌کرد. بنابراین نمی‌توان میلان را با توجه به نتایج اخیرش در سری آ، در لیگ قهرمانان از پیش بازنده بدانیم.گ

دیدگاه‌ها