کد خبر : 2065039 | 06 شهریور 1403 ساعت 04:55 | 17.1K بازدید | 13 دیدگاه

مامارداشویلی یکسال بعد در آنفیلد

پدیده‌ی یورو، آینده‌ی دروازه‌بانی لیورپول

گلر گرجستانی والنسیا در نهایت با مدیران لیورپول به توافق رسید و قرار است که از فصل آینده برای قسمت قرمز رنگ مرسی‌ساید توپ بزند.

پدیده‌ی یورو، آینده‌ی دروازه‌بانی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های دورتر، مینیوله و کاریوس کابوس هواداران لیورپول در خط دروازه بودند‌. در روزهایی که هرچقدر لیورپول در بخش تهاجمی خوب عمل می‌کرد، اشتباهات دروازه‌بان‌ها مانع از بدست آمدن نتیجه‌ی دلخواه می‌شد.
سرانجام کلوپ توانست بکر برزیلی را از رم به بندر لیورپول بیاورد و یک دروازه‌بان مطمئن و توانمند در بازی با پا، سنگربان لک‌لک‌ها شود. آلیسون با لیورپول موفق به کسب دستکش طلا، لیگ جزیره و لیگ قهرمانان شد؛ او همچنین توانست در سال ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌بان جهان شود.
سران لیورپول برای ثبات در خط دروازه و جلوگیری از مشکلات گذشته و عدم اعتماد کامل به کِلهر، به سراغ جذب گئورگی مامارداشویلی؛ دروازه‌بان والنسیا رفتند و خبر‌ها حاکی از این است که این بازیکن با قراردادی ۶ ساله به ارزش 5+30 میلیون یورو به لیورپول پیوسته است.

2073092

مامارداشویلی ۲۳ ساله در یورو عملکرد درخشانی داشت و با واکنش‌های متعددش پیش‌بینی می‌شد که تیم‌های زیادی برای جذبش اقدام کنند؛ اما در نهایت قرمزها توانست با پذیرفتن شرط یکسال قرضی ماندنش در جمع خفاش‌ها، او را راضی به حضور در آنفیلد کند.
لیورپول که امسال هیچ بازیکنی به خدمت نگرفت، به توصیه دروازه‌بان حال حاضرش این خرید را در برنامه‌هایش قرار داد. آلیسون که سابقه‌ی گلزنی برای تیمش را هم دارد، عنوان کرده بود که تیم باید به فکر جانشینی او باشد.

دیدگاه‌ها