کد خبر : 2065023 | 05 شهریور 1403 ساعت 17:59 | 16.3K بازدید | 46 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

بایرن با این خط دفاع، خواب قهرمانی را ببیند!

لوتار ماتئوس، بازیکن سابق بایرن مونیخ، معتقد است این تیم با نفرات دفاعی کنونی خود، به موفقیت نمی‌رسد.

بایرن با این خط دفاع، خواب قهرمانی را ببیند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین بازی از فصل جدید بوندسلیگا با هدایت ونسان کمپانی، در یک دیدار پرگل با نتیجه ۳-۲ از سد میزبان خود ولفسبورگ گذشت.

شاگردان کمپانی در این دیدار عملکرد‌ خوبی در بخش تهاجمی داشتند و علاوه‌بر زدن سه گل، موقعیت‌های گلزنی زیادی را هم از دست دادند.  پاشنه آشیل این تیم در این دیدار اما خط دفاعی آن‌ها بود که فرصت‌های گلزنی نسبتا زیادی را به تیم حریف دادند و روی دو مورد از آن‌ها دروازه مانوئل نویر باز شد.

در همین خصوص لوتار ماتئوس ستاره سابق باوارایی‌ها با انتقاد از عملکرد دفاعی بایرن مونیخ گفت: "نمایش ضعیفی که از خط دفاعي بایرن دیدم، این سوال را در ذهنم ایجاد کرد که چرا آن‌ها به سادگی ماتیاس دلیخت را از دست دادند. بازیکنی که جزو باثبات ترین بازیکنان دو فصل اخیر بایرن بود و در اکثر دیدارها در زمین حضور داشت.

دلیخت مناسبت‌ترین فرد برای رهبری خط دفاعی بایرن به عنوان جانشین داوید آلابا بود و حالا با رفتنش قطعا خط دفاعی بایرن دچار ضعف خواهد شد. بنظر می‌رسد دو مدافع میانی حال حاضر بایرن از اعتماد به نفس کافی برای رهبری خط دفاعی این تیم برخوردار نیستند.

از نظر من در حال حاضر مدافعین میانی دورتموند و لورکوزن از هر نظر بهتر از مدافعین بایرن هستند. امیدوارم کمپانی چاره‌ای برای بهبود شرایط خط دفاعی بایرن بیندیشد چرا که در غیر این صورت قطعا قهرمان نخواهیم شد."

دیدگاه‌ها