کد خبر : 2065016 | 05 شهریور 1403 ساعت 17:22 | 23.1K بازدید | 23 دیدگاه

برنده این بازی تیم ایران بود نه مصر!

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران گفت: از بازیکنانم راضی هستم چون هر چه آموخته بودند را برای پیروزی مقابل مصر به کار گرفتند.

برنده این بازی تیم ایران بود نه مصر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان از ساعت 11:30 امروز (دوشنبه پنجم شهریور) به مصاف مصر رفت که دو تیم برای کسب سومین برد و صدرنشینی رقابت ویژه با یکدیگر داشتند و تیم ایران سه بر دو مغلوب حریف شد.

آرش صادقیانی؛ سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران پس از این دیدار اظهار داشت: ابتدا به همکارانم در کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. به نظرم برنده این دیدار بودیم. بازیکنانم مقابل مصر که قهرمان آفریقا است عالی بازی کردند. ضمن اینکه به نظر می‌رسید سه چهار بازیکن مصر بیشتر از ۱۷ سال سن داشتند.

وی افزود: در ست نخست اشتباهات زیادی داشتیم و مصر بهتر از ما بود اما در ست دوم می‌توانستیم برنده شویم که اشتباهات داوری اجازه این کار را به ایران نداد. بازی از دست داور خارج شده بود و من متعجبم که چرا چنین داورانی را برای مسابقات جهانی انتخاب کرده‌اند. در ست پنجم هم مثل ست دوم چندین اشتباه واضح داوری وجود داشت و ما از این مسئله بسیار صدمه دیدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران در ادامه عنوان کرد: بازیکنانم مقابل مصر خیلی خوب جنگیدند و از آنها تشکر می‌کنم. در حالی که دو بر صفر عقب بودیم بازی را برابر کردیم و اگر اشتباهات داوری نبود قطعا پیروز می‌شدیم.

صادقیانی در پایان گفت: در ادامه مسابقات هم با قدرت پیش می‌رویم. از بازیکنانم راضی هستم چون هر چه آموخته بودند را برای پیروزی مقابل مصر به کار گرفتند.

دیدگاه‌ها