کد خبر : 2065010 | 05 شهریور 1403 ساعت 16:55 | 13.8K بازدید | 91 دیدگاه

مظفری‌زاده: لیست تراکتور مشکلی ندارد

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که فهرست این تیم مشکلی از بابت جای خالی نخواهد داشت.

مظفری‌زاده: لیست تراکتور مشکلی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش فرشید طاهری، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگویی مبهم پیرامون فهرست زیر 25 ساله اعلام کرد که قانون ابلاغی روز 30 تیر ماه اصلاح شده و به این شرح است: هر باشگاه می‌تواند از ۲ سهمیه زیر ۲۵ سال در فهرست بازیکنان خود استفاده کند مشروط به اینکه این بازیکنان در فهرست زیر ۲۳ سال همان باشگاه در فصل گذشته حضور داشته باشند «این سهمیه شامل بازیکنان دارای قرارداد یا داری مهلت تمدید با همان باشگاه را شامل می‌شود.

2065030

این در حالی است که باشگاه تراکتور امیدوار به ثبت قرارداد امیرحسین حسین‌زاده به عنوان بازیکن زیر 25 ساله بود تا بتواند از سجاد آشوری و محمد قنبری در لیست بزرگسالان خود استفاده کرده و در عین حال سوکول چیکالشی را هم بی‌دردسر به خدمت بگیرد. حتی باشگاه تراکتور در روزهای گذشته استعلام امیرحسین حسین‌زاده را هم از سازمان لیگ گرفت و بنا بر گفته مدیران این باشگاه، سازمان لیگ هم اعلام کرد که آنها می‌توانند از حسین‌زاده در لیست زیر 25 ساله استفاده کنند.

با این حال اکنون و با این مصاحبه فرشید طاهری، به نظر می‌رسد حسین‌زاده و اورونوف برای فصل آینده در لیست بزرگسالان حضور خواهند داشت تا این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس و تراکتور شود.

اما سعید مظفری‌زاده می‌گوید تراکتور مشکلی از این بابت نخواهد داشت: ما به تمام قوانین آنطور که سازمان لیگ بگوید، احترام خواهیم گذاشت و مشکلی از این بابت وجود ندارد. فهرست بزرگسالان ما هم برای ثبت قرارداد تمامی بازیکنان موردنظر آقای دراگان اسکوچیچ جای خالی خواهد داشت و هیچ مسئله‌ای در این خصوص وجود ندارد و هواداران نباید نگران باشند.

باید دید که در نهایت سازمان لیگ این قانون را به چه شکلی تفسیر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها