کد خبر : 2064978 | 06 شهریور 1403 ساعت 02:37 | 10K بازدید | 11 دیدگاه

والورده خوب است اما...

نظرات کارشناسان مطرح اسپانیایی: کروس جای تو خالی!

اکثر کارشناسان اسپانیایی معتقد هستند که رئال مادرید باید به سرعت جای خالی تونی کروس را در ترکیب این تیم پر کند.

نظرات کارشناسان مطرح اسپانیایی: کروس جای تو خالی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در دومین بازی این فصل خود توانستند با نتیجه ۳-۰ از سد میهمان خود یعنی رئال وایادولید عبور کنند. آن‌ها حالا با چهار امتیاز پشت‌سر بارسلونا و سلتاویگوی شش امتیازی در جایگاه سوم قرار دارند.

نمایش شاگردان کارلتو در این دیدار با تحلیل و آنالیز خبرنگاران و پیشکسوتان سابق فوتبال اسپانیا مواجه شد که سه مورد از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

توماس رونسرو یکی‌ از خبرنگاران مطرح روزنامه آاس نوشت: "برد خوب و روحیه‌بخشی بود. هرچند رئال در این دیدار آنقدرها تحت فشار حریف قرار نگرفت. امباپه و وینیسیوس روز خوبی نداشتند. این یک برد شیرین بود اما نباید خیلی در باد آن خوابید. ظهور ستاره‌ای به نام اندریک اما قطعا بهترین نکته در شب برد تیم بود. حالا چه در زمین و چه روی نیمکت، ستارگانی داریم که می‌توانند بازی را برای رئال دربیاورند. به‌نظرم هرچه زودتر باید جای خالی کروس در ترکیب رئال پر شود."

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق لالیگا نیز در خصوص برد رئال نوشت: "طبیعتا در هفته‌های ابتدایی، جمع‌آوری امتیاز مهم‌ترین چیز است. درخصوص امباپه باید بگویم که او فعلا در حد یک ستاره تاثیرگذار ظاهر نشده است. هرچند باید به او فرصت بدهیم چرا که بازیکن باهوشی است و برای جا افتادن در رئال نیاز به زمان دارد. ضمن آنکه جای خالی تونی کروس در ترکیب رئال به وضوح حس می‌شود. به‌خصوص در نیمه نخست، خلا یک بازیکن خلاق در میانه میدان کاملا مشخص بود. همچنین ادر میلیتائو نسبت به دوران قبل از مصدومیتش بازیکن خیلی بهتری شده است و امروز با آن پاس زیبا این موضوع را ثابت کرد. در نهایت جا دارد فدریکو والورده را بابت بازی خوبش در نیمه دوم تحسین کنیم. او می‌تواند جانشین خوبی برای کروس و البته مودریچ باشد."

آنتونیو رومرو دیگر خبرنگار مطرح اسپانیایی نیز درخصوص این بازی گفت: "قطعا جای خالی بازیکنی مثل کروس به این زودی‌ها پر نخواهد شد. رئال در نیمه نخست کاملا بی‌خطر ظاهر شد و در صورت تکرار چنین نمایشی در لیگ قهرمانان ممکن است تنبیه شوند. در نیمه دوم تیم کاملا دگرگون شد و با ارائه یک نمایش تهاجمی،‌ به خوبی توانست سه گل به حریف بزند. به‌نظرم هنوز جای خالی کروس در رئال مادرید پر نشده است.

دیدگاه‌ها