کد خبر : 2064976 | 05 شهریور 1403 ساعت 14:48 | 25.8K بازدید | 39 دیدگاه

پاس خوبی به او دادم

اندریک یک شام به من بدهکار شد!

براهیم دیاز از گلزنی اندریک در اولین بازی‌اش برای رئال و نقش خودش در تاریخ‌سازی این پدیده جوان حرف زد.

اندریک یک شام به من بدهکار شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته توانست در دهمین هفته لالیگا وایادولید را با سه گل شکست دهد. همه انتظار گلزنی از مثلث امباپه، وینی و رودریگو را داشتند اما فده والورده، براهیم دیاز و اندریک گل‌های رئال را زدند. براهیم یک گل فوق‌العاده زد و برتری رئال را تقریبا قطعی کرد و پاس گل سوم را نیز به اندریک داد.

2073020

او در پایان بازی و گلزنی خودش گفت: «شروع کمی برای ما سخت بود، اما در نیمه دوم سرعت کار را بالا بردیم. خیلی خوشحالم برای پیروزی و سه امتیاز. گل؟ می‌دانستم که میلیتائو قرار است توپ را کجا بفرستد و این یک حرکت تمرین شده بود. سپس دیدم دروازه‌بان در موقعیت بدی قرار دارد و توپ را از روی سر او وارد دروازه کردم. این تنها روش گلزنی بود و خوشحالم جواب داد.»

براهیم در مورد پاس گل به اندریک گفت: «اندریک یک شام برای این پاس گل به من بدهکار شد (می‌خندد). او بازیکنی است که همیشه با ذهنیتی مثبت برای بازی آماده می‌شود و قدرت شوت‌زنی با هر دو پایش را با بالاترین دقت دارد. ما تیمی پر از بازیکنان آینده‌دار هستیم و اندریک قطعا استعدادی درخشان است.»

بازی در برنابئو: «این خانه ماست، بهترین ورزشگاه در جهان. بازی در برنابئو با این هواداران فوق‌العاده است. همیشه پیروزی در خانه به لطف هوادارانی که همیشه در لحظات خوب و بد کنار ما هستند، آسان‌تر است.»

دیدگاه‌ها