کد خبر : 2064972 | 05 شهریور 1403 ساعت 14:31 | 38.6K بازدید | 54 دیدگاه

به حرف باشگاه اعتماد دارم

فلیک: بله، اولمو ناراحت است و حق هم دارد

هانسی فلیک تایید کرد که دنی اولمو از شرایط فعلی خود در بارسا راضی نیست و گفت آرزو می‌کند تا فردا مشکل ثبت قراردادش حل شود.

فلیک: بله، اولمو ناراحت است و حق هم دارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که شروع بسیار خوبی در فصل جاری داشته و هر دو بازی اول خود برابر والنسیا و بیلبائو را برده، فردا شب در مادرید برابر رایووایکانو قرار خواهد گرفت و هدف کسب سه امتیاز دیگر است.

هانسی فلیک در مورد این بازی گفت: «من از گذشته و روند بازی‌های بارسا با رایو اطلاعی ندارم. آنها تیم خوبی هستند و بازی در زمین این تیم فضای خاصی دارد. ورزشگاهی کوچک‌تر از بقیه ورزشگاه‌ها ولی مشکلی نیست و هدفمان کسب پیروزی است. ما باید در زمین قدرتمان را نشان دهیم.»

فلیک در مورد ثبت قرارداد دنی اولمو گفت: «من همیشه امیدوار و خوش‌بین هستم. در بازی قبلی هم انتظار استفاده از او را داشتم ولی نشد. اگر فردا اولمو را داشته باشم، عالی خواهد شد ولی ببینیم چه می‌شود. شرایط فعلی تحت کنترل بازیکن نیست و باشگاه در تلاش برای حل مشکل است. ما صحبت کرده‌ایم و به باشگاه اعتقاد دارم و امیدواریم که بتوانیم او را برای فردا داشته باشیم. هر بازیکنی از این وضعیت ناراحت می‌شود و به اولمو حق می‌دهم. اگر او فردا وارد فهرست شود، 100 درصد بازی خواهد کرد.»

2073013

فلیک وضعیت تیمش را اینگونه تشریح کرد: «من قبلاً در آخرین کنفرانس مطبوعاتی گفتم، از کاری که تیمم انجام می‌دهد بسیار راضی هستم. همه ما مدت کوتاهی است که تمرین می‌کنیم، اما من از نحوه تمرین و بازی آنها راضی هستم. کیفیت جلسات تمرینی خوب است و تمرکز بالاست. این در بازی‌ها خودش را نشان داده است. همیشه می‌گویم که اگر با 80 درصد توان تمرین کنید، در بازی‌ها 100 درصد نخواهید بود. ما بازی‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نقاط قوت و ضعفمان را می‌دانم. بعضی از بازیکنان تیم را ترک کرده‌اند و ما به بازیکنانی برای بالا رفتن سطح رقابت نیاز داشتیم. من به تیم فکر می‌کنم و از داشته‌هایم راضی هستم.»

انتقال قرضی ویتور روکه: «نمی‌توانم بگویم که روی او حساب نمی‌کردم و این اشتباه است. این یک موقعیت عجیب برای بازیکن بود. برای روکه شرایط دشوار بود چون از یک کشور دیگر آمده بود و وارد فوتبالی متفاوت شد که سازگاری برایش راحت نبود. حالا به بتیس رفته و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او به دنبال فرصتی برای نشان دادن ارزش‌هایش بود و ما بازی‌های او را تعقیب خواهیم کرد.»

2073012

خریدهای دیگر: «من به خرید و آمدن بازیکنان جدید فکر نمی‌کنم. من روی تیمی که الان دارم تمرکز دارم. از بازیکنانی که دارم واقعا راضی و خوشحالم ولی اگر بازیکنی بیاید که سطح تیم را بالاتر ببرد، استقبال خواهم کرد.»

اهداف بارسا: «همه ما به عنوان یک بازیکن، مربی و باشگاه می‌خواهیم قهرمان لالیگا شویم. راه طولانی است، اما ما خوب شروع کرده‌ایم. اوضاع می‌تواند تغییر کند، اما ما از اولین بازی‌های خود راضی هستیم. مطمئن هستم که بازی رایو سخت خواهد بود.»

فرمین لوپز: «او پس از المپیک، حدود ده روز استراحت داشته است و خوشحالم که بازیکنی مثل او در اختیار دارم. فرمین مقابل اتلتیک نشان داد چه بازیکن خوبی است. او هم مثل بقیه باید پیشرفت کند و به بالاترین فرم خودش برسد.»

دیدگاه‌ها