کد خبر : 2064967 | 06 شهریور 1403 ساعت 02:22 | 25.7K بازدید | 13 دیدگاه

از مونیخ و تورین تا سفر به استرالیا

داگلاس کاستا و یک چالش جدید: لیگ قهرمانان آسیا!

وینگر برزیلی سابق بایرن مونیخ و یوونتوس مسافر استرالیا شد تا فصل جدیدی از دوران حرفه‌ای خودش را شروع کند.

داگلاس کاستا و یک چالش جدید: لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی باشگاه اف سی سیدنی استرالیا، داگلاس کاستا وینگر برزیلی سابق بایرن مونیخ و یوونتوس در انتقالی آزاد به این تیم پیوست تا یک ماجراجویی جدید را آغاز کند و یک چالش جدید را تجربه کند.

2073008

داگلاس کاستا در شرایطی این تیم را انتخاب کرد که این وینگر 33 ساله، فصل جدید را در فلومیننزه آغاز کرده بود و برای تیمش ده بازی در سری آ برزیل انجام داد اما در نهایت متوجه شد که در تفکرات تاکتیکی مانو منزس، سرمربی جدید این تیم جایی ندارد و باید به دنبال یک تیم جدید بگردد.

قرارداد داگلاس کاستا با این تیم استرالیایی تا سال 2026 اعتبار دارد و در مدت اخیر شنیده می‌شد که القادسیه عربستان و یک تیم از لیگ امارات نسبت به جذب او علاقه دارند اما در نهایت کاستا تصمیم گرفت تا به استرالیا برود.

فصل جدید لیگ استرالیا هنوز آغاز نشده و این تیم استرالیایی پیش از شروع فصل جدید باید دو بازی در سطح دوم رقابت باشگاه‌های آسیا مقابل استرن هنگ‌کنگ و کایا فیلیپین برگزار کند.

او در دورانی که در فوتبال اروپا مشغول بازی بود، همراه با بایرن مونیخ سه دوره قهرمان بوندسلیگا آلمان شد، یک دوره در جام حذفی به قهرمانی رسید و یک جام باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد. همچنین در یوونتوس ۳ فصل متوالی قهرمان ایتالیا شد و در فصل ۲۰۱۸ علاوه بر سری‌ آ ایتالیا، در کوپا ایتالیا و سوپر کاپ ایتالیا نیز قهرمان شد.

لازم به ذکر است او در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ لباس زرد تیم ملی برزیل را به تن می‌کرد و در طی دوران بازیگریش ۳۱ بازی ملی انجام داد و تنها سه گل ملی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها