کد خبر : 2064966 | 05 شهریور 1403 ساعت 14:04 | 19.8K بازدید | 16 دیدگاه

قلب دختران خاتون هنوز زخمی است

شادی گل‌های ایران در آسیا غم داشت! (عکس)

گلزن‌های خاتون در دیدار روز گذشته مقابل قهرمان بوتان، گل‌های خود را به دو عزیز از دست رفته تقدیم کردند.

شادی گل‌های ایران در آسیا غم داشت! (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، روز گذشته خاتون بم، تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان زنان آسیا به مصاف قهرمان کشور بوتان رفت و این تیم را در خاک خودش با نتیجه ۲ بر ۱ از پیش برداشت. بعد از دریافت یک گل در دقیقه ۲۷، گل اول خاتون را در این مسابقه مونا حمودی در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند و گل دوم را نیز شهناز جعفری در اواسط نیمه دوم. هر دو گلزن هم به دو شکل متفاوت این دو گل ارزشمند را تقدیم دو نفری کردند که چندی پیش دار فانی را وداع گفتند.

مونا حمودی، ستاره ارزشمند خاتون بعد از گلزنی در نیمه نخست به سمت دوربین عکاس باشگاه خاتون رفت و با قرار دادن یک دستش روی قلب و نشان دادن دو کلمه که بر روی کف دست دیگرش نوشته بود؛ شادی‌اش را نشان داد. «پدر جانم» این دو واژه‌ای بود که مونا با خودکار و به بی‌آلایش‌ترین شکل ممکن روی دستش نوشته بود تا در صورت گلزنی به دوربین‌ها نشان دهد. مونا چندی پیش پدرش را از دست داده بود و بدین شکل این گل مهم که اولین گل تاریخ فوتبال زنان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود را تقدیم پدر فقیدش کرد.

2073006

گل دوم این مسابقه را شهناز جعفری، مدافع بلند قامت و پیش‌تاخته خاتون وارد دروازه کرد. شهناز هم به یاد یک عزیز از دست رفته دیگر، به یاد ملیکا محمدی سعی کرد با دو دستش حرف اول اسم ملیکا را به دوربین‌ها نشان دهد و اینگونه یاد هم‌‌بازی فقیدش را که سال گذشته در فرمت آزمایشی همین مسابقات کنار آن‌ها بود را زنده نگه دارد.

2073007

دیدگاه‌ها