کد خبر : 2064962 | 05 شهریور 1403 ساعت 13:46 | 33.7K بازدید | 115 دیدگاه

تمجید عجیب از هالند: از هت‌تریکت خسته شدم!

یکی از بازیکنان منچسترسیتی پیام جالبی را به مناسبت هت‌تریک ارلینگ هالند برای او نوشت.

تمجید عجیب از هالند: از هت‌تریکت خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را در بهترین حالت ممکن آغاز کرده و موفق شده است در دو بازی ابتدایی چهار گل به ثمر برساند تا نشان دهد که امسال هم مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی این مسابقات است.

این ستاره نروژی موفق شد در دومین دیدار سیتی در فصل جدید برابر ایپسویچ سه گل به ثمر برساند و به همین دلیل توپ بازی را با خود به رختکن برد تا سایر ستاره‌های این تیم آن را برایش امضا کنند و به یادگار نگه دارد.

این دهمین‌باری بود که این بازیکن موفق می‌شد با پیراهن سیتی هت‌تریک کند و هفتمین هت‌تریک او در لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آمد و یکی از ستاره‌های سیتی شوخی جالبی با این بازیکن در این باره کرده است.

2073001

در عکسی که از این توپ منتشر شده مشخص است که یکی از بازیکنان سیتی روی آن نوشته: "از نوشتن روی این توپ‌های بازی خسته شده‌ام." تا به این شکل به تعدد دفعات هت‌تریک هالند برای این تیم اشاره کرده و به سبک خاص خودش او را مورد تحسین قرار دهد.

شاگردان پپ گواردیولا باید در چارچوب رقابت‌های هفته آینده لیگ برتر روز شنبه مقابل وستهم به میدان بروند و به درخشش دوباره هالند امیدوار هستند.

دیدگاه‌ها