کد خبر : 2064961 | 05 شهریور 1403 ساعت 13:44 | 20K بازدید | 39 دیدگاه

شاید بمانم، شاید بروم

تمدید یا خداحافظی: نویر بایرن را نگران کرد

قرارداد این دروازه‌بان 38 ساله در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و او با تردید در مورد ادامه کار در باشگاه بایرن مونیخ حرف زد.

تمدید یا خداحافظی: نویر بایرن را نگران کرد

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر این هفته از تیم ملی آلمان بازنشسته شد و با بازی‌های ملی خداحافظی کرد. به این ترتیب یکی از اسطوره‌های بزرگ مانشافت در 38 سالگی به کار خود پایان داد. اما آیا این پایان برای بایرن مونیخ نیز خواهد بود؟

شبهات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، زیرا هیچ‌کس نمی‌داند که با وجود فرم خوب نویر و با در نظر گرفتن اینکه قراردادش در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد، خبری از تمدید خواهد بود یا خیر. فعلا چیزی در مورد تمدید احتمالی مشخص نیست و این فصل می‌تواند آخرین فصل نویر با بایرن باشد.

2073000

نویر در این رابطه به کیکر گفت: «خداحافظی یا تمدید با بایرن؟ نمی‌دانم. اگر فصل موفقی را با کادر مربیگری جدید داشته باشیم، به این معنی است که برای من نیز فصل هیجان‌انگیزی بوده است و اگر فصلی سرگرم کننده باشد، قطعا ادامه خواهم داد اما من فصل را با این ایده شروع نکرده‌ام که در پایان خداحافظی کنم. باید دید در انتهای فصل چه دستاوردهایی داشته‌ایم و اینکه از فوتبال لذت برده‌ام یا خیر.»

دیدگاه‌ها