کد خبر : 2064957 | 05 شهریور 1403 ساعت 13:33 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید امثال دبیر کار را دست بگیرند؛

مهم‌ترین حرف دنیامالی: تغییر نسل مدیران ورزش!

وزیر ورزش و جوانان در صحبت‌های خود در جمع مدال‌آوران المپیکی به موضوع بسیار مهمی اشاره کرد.

مهم‌ترین حرف دنیامالی: تغییر نسل مدیران ورزش!

به گزارش "ورزش‌سه"، در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک احمد دنیامالی، وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان، برای دقایقی با حاضرین در مجلس صحبت کرد و در خلال حرف‌هایش به نکات بسیار مهمی اشاره کرد که انتظار می‌رود به زودی شاهد عواقب آن باشیم. 

دنیامالی در اولین موضع‌گیری‌ محکم و جهت‌دار خود در پست مهمی که عهده‌دار شده بر اهمیت تحول در ورزش کشور تاکید کرد و عنوان داشت که کار برای موفقیت در المپیک لس‌آنجلس باید از همین حالا آغاز بشود.

وزیر جدید ورزش در بخشی از صحبت‌هایش با تمجید ضمنی از عملکرد علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی از تغییر نسل و اهدافی که در ذهن دارد، اینطور حرف زد: «باید تغییر نسل بدهیم و جای ما برای انتقال تجربه به مدیران جوان مثل علیرضا دبیر که در کشور زیاد هستند باشد. من برای تحول آمدم. عاشق تحول و رقابت هستم و دوست دارم کشورم اول باشد.» 

این حرف‌های احمد دنیامالی، وزیر جدید ورزش و جوانان که به تازگی از مجلس رای اعتماد گرفته نشان‌دهنده عزم او برای آغاز تحولی بزرگ و تغییر نسل در مدیران فدراسیون‌های مختلف زیرمجموعه وزارت ورزش است که احتمالا به زودی کار انجام تغییرات در آنها آغاز خواهد شد و مدیران برخی از فدراسیون‌ها باید این صحبت‌ها را نشانه‌ای جهت خداحافظی با صندلی‌های ریاست خود بدانند.