کد خبر : 2064955 | 05 شهریور 1403 ساعت 13:31 | 85.4K بازدید | 85 دیدگاه

ال‌چیرینگیتو ادعا کرد

سورپرایز بزرگ لاپورتا در روز آخر انتقالات

خوان لاپورتا به زودی و با نهایی کردن تمدید قرارداد با نایکی، یک وینگر چپ نام‌دار را به بارسلونا اضافه خواهد کرد.

سورپرایز بزرگ لاپورتا در روز آخر انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، پنج روز دیگر به اتمام نقل و انتقالات تابستانی باقی‌مانده و بارسا هنوز نتوانسته قرارداد دنی اولمو را ثبت کند. خرید 60 میلیون یورویی بارسا هر دو بازی اخیر برابر والنسیا و اتلتیک را از دست داد و استرس روز به روز بیشتر می‌شود اما طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، هواداران بارسا نه تنها نباید نگران ثبت قرارداد اولمو باشند بلکه رئیس یک سورپرایز بزرگ نیز برای روز پایانی انتقالات دارد.

خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به لاپورتا، در این رابطه گفت: «مراحل تمدید قرارداد با نایکی خوب پیش می‌رود و در شرف نهایی شدن است. قرارداد فعلی تا 2028 اعتبار دارد ولی لاپورتا توانسته نایکی را به تمدید قرارداد با افزایش دریافتی متقاعد کند. بارسا اکنون سالانه فقط 30 میلیون یورو از نایکی دریافت می‌کند ولی این رقم در قرارداد جدید سه برابر می‌شود، ضمن اینکه شرکت آمریکایی 150 میلیون یورو نیز پاداش به بارسا خواهد داد. یک قرارداد 240 میلیون یورویی که حلال همه مشکلات بارسا در فاصله اندک تا بسته شدن بازار خواهد بود. بارسا با رسیدن پول نایکی خوش‌بین است در روز پایانی انتقالات یک وینگر چپ بزرگ را نیز جذب کند.»

2072991

آلوارز البته نام این بازیکن را فاش نکرد اما در روزهای اخیر صحبت از رافائل لیائو، مهاجم میلان، مطرح شده است و تنش اخیر او با هواداران میلان نیز ممکن است باعث شود باشگاه ایتالیایی او را با رقمی مناسب به بارسلونا بفروشد.

دیدگاه‌ها