کد خبر : 2064945 | 05 شهریور 1403 ساعت 12:55 | 53K بازدید | 54 دیدگاه

از خانواده و نامزدم هم انتقاد شد

اندریک سفره دلش را خالی کرد: به من رحم نکردند

اندریک بعد از تاریخ‌سازی برای رئال مادرید از فشارهای وحشتناک روی خود و خانواده‌اش در هفته‌های اخیر حرف زد.

اندریک سفره دلش را خالی کرد: به من رحم نکردند

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی دیروز اولین بازی رسمی خود با رئال را تجربه کرد و چند دقیقه بعد از ورود به زمین توانست گلزنی کند و تاریخ‌ساز شود. اندریک به بهترین شکل ماموریتش را به سرانجام رساند. او در مدت زمان اندکی که در زمین حضور داشت، موفق به گلزنی شد و حالا جوان‌ترین خارجی است که برای رئال در لیگ اسپانیا گلزنی کرده است. او بعد از بازی گفت فشار و انتقادات زیادی را تحمل کرده بود و به این گل نیاز داشت.

2072973

ستاره 18 ساله رئال که در دو بازی قبلی فرصت بازی پیدا نکرده بود، گفت: «فکر می‌کنم همه ما خوشحالیم. اعضای خانواده‌ام نیز در ورزشگاه بودند و همه را خوشحال کردم. البته مهم این بود که پیروز شدیم. خانواده‌ام می‌دانند که من چقدر زحمت کشیده‌ام و چه رنجی کشیدم. آنها هم با من رنج کشیده‌اند چون مردم از من، خانواده‌ام و حتی نامزدم انتقاداتی بی‌رحمانه می‌کردند. روزهای سختی بود ولی با این گل فشارها را از روی خودم برداشتم.»

البته اندریک که از قبل می‌دانست بازی کردن و گلزنی در برنابئو چگونه است چون یکی از گل‌های برزیل را در بازی دوستانه مقابل اسپانیا در ماه مارس به ثمر رسانده بود. او از گلزنی دوباره در برنابئو خوشحال بود: «خیلی خوشحالم، این رویایی بود که برآورده شد. درست است که من قبلاً در برنابئو بازی و گلزنی کرده بودم ولی گل زدن با پیراهن رئال حس ویژه‌ای داشت. من فقط می‌توانم خدا را شکر کنم.»

اندریک به توانایی‌هایش اطمینان دارد: «خیلی خوشحالم که در کنار این بازیکنان هستم. من قبلا آنها را فقط در بازی‌های ویدیویی دیده بودم و حالا کنارشان بازی می‌کنم. این اولین چیزی بود که به آنها گفتم. آنچلوتی زمانی که با او صحبت کردم به من اعتماد به نفس داد و امروز پاسخ اطمینانش را دادم. من سخت تمرین می‌کنم و قدر فرصت‌هایی که به من داده می‌شود را می‌دانم.»

دیدگاه‌ها