کد خبر : 2064941 | 05 شهریور 1403 ساعت 12:33 | 43.8K بازدید | 26 دیدگاه

انتقال غیرمنتظره: از دروازه رئال به دروازه بورنموث

کپا آریسابالاگا در آستانه پیوستن به بورنموث با قراردادی قرضی قرار گرفته است.

انتقال غیرمنتظره: از دروازه رئال به دروازه بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از چلسی جدا شد و به رئال مادرید پیوست تا جانشین تیبو کورتوا در دروازه این تیم شود اما نتوانست نظر مثبت کارلو آنچلوتی را جذب کند و آندری لونین در دروازه این تیم ایستاد.

این بازیکن در نهایت در طول فصل روی نیمکت حضور داشت، هرچند در چند بازی فرصتی هم برای حضور در زمین پیدا کرد ولی رفتار خوب و همراهی‌اش با دیگر بازیکنان این تیم مورد توجه زیادی قرار گرفت و باعث شد که او از محبوبیت خاصی در رختکن این تیم و همچنین بین هواداران برخوردار باشد.

لونین تمایل زیادی به ترک رئال و حضور در تیمی داشت که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و همین باعث شد که صحبت‌هایی درباره احتمال ادامه حضور کپا در رئال مطرح شود و او منتظر مشخص شدن تکلیفش در این باره بود اما در نهایت لونین تصمیم گرفت به حضورش در این تیم ادامه دهد.

این خبر بدی برای این بازیکن بود، خصوصا که چلسی هم تمایلی به استفاده از او نداشت. حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که کپا در آستانه انتقال به بورنموث قرار گرفته است. مذاکرات برای توافق نهایی ادامه دارد اما مدیران دو باشگاه تا نیمه شب گذشته مشغول بررسی شرایط و پیشبرد صحبت‌ها بودند. این احتمال وجود دارد که او فردا برای تست پزشکی راهی این باشگاه شود.

دیدگاه‌ها