کد خبر : 2064924 | 05 شهریور 1403 ساعت 11:43 | 7.9K بازدید | 13 دیدگاه

نتوانستم با تیم ارتباط بگیرم

بخشی‌زاده: حضورم در تیم امید به نفع باشگاه نبود

یوسف بخشی‌زاده دیروز به‌عنوان سرمربی امید تراکتور معرفی شد ولی امروز از این سمت کنار کشید.

بخشی‌زاده: حضورم در تیم امید به نفع باشگاه نبود

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه تراکتور سرمربیان تیم‌های پایه خود را معرفی کرد که در مهم‌ترین بخش که مربوط به تیم امید باشگاه بود، یوسف بخشی‌زاده، سرمربی موفق سال‌های اخیر مس سونگون به‌عنوان سرمربی تیم امید تراکتور معرفی شد. اما با گذشت کمتر از 24 ساعت بخشی‌زاده از این تصمیم منصرف شده است که در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز توضیح داد: دیروز با تراکتور قرارداد بستم و سر تمرین تیم امید هم حضور یافتم ولی واقعیت این است که احساس کردم نمی‌توانم به اندازه‌ای که مدنظرم بود مفید باشم به همین خاطر معذرت‌خواهی کردم و از سرمربیگری امیدهای تراکتور کنار کشیدم. البته این‌جا تیم و شهر خودمان است و قطعا در مجموعه و شورای فنی آکادمی تراکتور خواهم بود و اگر کمکی از دستم بیاید حتما دریغ نخواهم کرد.

2072937

بخشی‌زاده ادامه داد: من از اعتماد آقای زنوزی و مدیریت و اعضای محترم هیئت مدیره تشکر می‌کنم و صرفا برای انجام وظیفه در باشگاه حضور یافتم ولی واقعیت این است که من تجربه کار در تیم‌های پایه را نداشتم و هیچ شناختی از شرایط آن نداشتیم و همین موضوع باعث شد تا احساسم بر این بود که ماندنم در این تیم به نفع تیم امید تراکتور نیست و اگر خودخواهی می‌کردم و می‌ماندم شاید تراکتور و استعدادهای آذربایجان ضربه می‌خوردند.

بخشی‌زاده در پایان گفت: من از تمامی هواداران، فوتبال‌دوستان آذربایجانی، حاج آقا زنوزی و مدیریت باشگاه معذرت می‌خواهم و انشالله در فرصتی دیگر امکان خدمت به فوتبال آذربایجان را داشته باشم. و در این مقطع بهتر است مربی جای من در آنجا کار کند که تجربه کار در آکادمی و تیم‌های پایه را داشته باشد تا بتواند استعداهای این دیار را به تیم بزرگسال معرفی کند.

دیدگاه‌ها