کد خبر : 2064923 | 05 شهریور 1403 ساعت 11:37 | 48.2K بازدید | 52 دیدگاه

پایان داستان ویتور روکه

رسمی: ببر بارسلونا به بتیس پیوست!

باشگاه رئال بتیس دقایقی پیش انتقال قرضی یک ساله ویتور روکه از بارسلونا را رسما اعلام کرد.

رسمی: ببر بارسلونا به بتیس پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، بتیس و بارسلونا امروز توافق کردند که ویتور روکه امسال را قرضی تحت هدایت مانوئل پیگرینی بازی کند. روکه 19 ساله به صورت قرضی برای یک فصل به باشگاه اندلسی رفت و امکان تمدید قرضی برای یک سال دیگر نیز وجود دارد، البته تا زمانی که بارسا نخواهد او را برگرداند. بتیس این فرصت را خواهد داشت که این بازیکن را با مبلغ 25 میلیون بخرد اما بارسا می‌تواند سال بعد او را بدون هزینه برگرداند. در صورت تمدید قرارداد قرضی برای سال دو، و سپس فعال شدن بند خرید روکه، بارسا باید 27.5 میلیون یورو برای برگرداندن این بازیکن هزینه کند.

روند این انتقال هفته گذشته با سفر هیئتی از مدیران رئال بتیس به بارسلونا به سرپرستی خواکین و حتی رفتن به خانه این بازیکن آغاز شد و با مذاکرات در شهرک ورزشی باشگاه بارسا ادامه یافت. بارسا در ژانویه گذشته 30 میلیون یورو برای روکه پرداخت کرد و قرار شده بود بر اساس متغیرها 30 میلیون یوروی دیگر نیز به اتلتیکو پارانائنسه برزیل پرداخت شود ولی بعد از 16 بازی و دو گل، روکه از ایده‌های بارسلونا خارج شد. او نه گزینه ژاوی بود و نه سپس هانسی فلیک.

2072934

روکه از الهلال، اسپورتینگ لیسبون و نیز اورتون پیشنهاد داشت ولی می‌خواست در لالیگا بماند. در قرارداد او بند ترس وجود ندارد و برابر بارسا بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود اولین بازی او برای بتیس یکشنبه بعد مقابل رئال مادرید در برنابئو باشد.

2072935

دیدگاه‌ها