کد خبر : 2064920 | 05 شهریور 1403 ساعت 11:22 | 194.8K بازدید | 234 دیدگاه

تن و بدن کارلتو لرزید

چه زود ناپدید شدی کیلیان: این قرار ما نبود!

هوادارانی که دیروز به برنابئو رفته بودند تا درخشش و گلزنی کیلیان امباپه را تماشا کنند، ناامید به خانه برگشتند. آنچلوتی هم اولین زنگ خطر را به صدا در آورد.

چه زود ناپدید شدی کیلیان: این قرار ما نبود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این اولین بازی کیلیان امباپه در برنابئو بود، اما شرایط برای مهاجم فرانسوی عجیب نبود. او به تنهایی ورزشگاهی را تقریبا به‌طور کامل پر کرده بود که دیروز برای اولین‌بار به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید در آن حضور داشت، خریدی که سال‌ها رئال منتظرش بود. به‌طور خاص، هفت سال از زمانی که نام او با نام باشگاه مادریدی پیوند خورد.

2072928

امباپه با این آرزو در برنابئو ظاهر شد تا در اولین حضورش یک اثر و خاطره ماندگار بگذارد، درست همانطور که الگوی بزرگش، کریستیانو رونالدو در اولین بازی‌اش برای رئال در برنابئو گلزنی کرده بود. رونالدو از روی نقطه پنالتی دروازه دپورتیوو را باز کرد و شروعش در رئال با گلزنی همراه بود. یا مثل رونالدو نازاریو در سال 2002 که بلافاصله بعد از ورودش به میدان برابر آلاوس دبل کرد اما برای امباپه اوضاع خوب پیش نرفت.

بنابراین انگیزه‌های امباپه کم نبود و البته فرصت نیز به اندازه کافی داشت. تقریباً در اولین توپی که لمس کرد، گلر وایادولید را با یک ضربه والی پای چپ تهدید کرد. توپ را رودیگر برایش فرستاده بود.

در نیمه دوم او نزدیک‌تر به گلزنی بود، اما باز هم گلر وایادولید آماده‌تر به نظر می‌رسید و از چند قدمی ضربه امباپه را برگشت داد. این‌بار وینیسیوس پاسی عالی را برای کیلیان ارسال کرده بود. بازی با حداقل اختلاف به سود رئال پیش می‌رفت ولی یک جای کار می‌لنگید. به همین دلیل آنچلوتی تصمیم گرفت خط هافبک و خط دفاعی را تقویت کند و این‌جا، کیلیان نیز مانند وینی قربانی شد. هر دو زودتر از حد انتظار بازی را ترک کردند.

2072927
2072929

برای کیلیان آمار پنج شوت که سه‌ تای آن درون چهارچوب بود به ثبت رسید و دیگر هیچ. او در زمین فقط از تیبو کورتوا دخالت بیشتری در جریان بازی داشت.

امباپه موفق شده بود در اولین بازی رسمی خود با لباس سفید رئال گلزنی کند، گلی مهم زیرا کسب اولین عنوان فصل را در ورشو مقابل آتالانتا قطعی کرد و این تنها گل او تا به امروز، بعد از سه بازی برای رئال بوده است. بدون گلزنی در دو بازی لالیگا برای کهکشانی جدید که فصل گذشته 44 گل در تمام رقابت‌ها برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند. او اما هنوز نتوانسته برای رئال مادرید در لیگ اسپانیا گل بزند.

2072930

دیروز برنابئو سه گل از رئال دید ولی یک چیزی کم بود، گل امباپه. با این روند امباپه کار ساده‌ای در راه رسیدن به رکورد 50 گل رونالدو برای رئال ندارد. او آمده تا هر فصل این تعداد گل را بزند ولی این شروعی نبود که رئال انتظارش را داشت.

کارلتو نیز در نشست خبری گوشی را دست امباپه و دو مهاجم برجسته دیگرش داد، او هر سه را بیرون کشیده بود: «مشکل ما عدم مسئولیت‌پذیری و تعهد بود. هر کسی خسته و ناآماده است یا انگیزه کافی ندارد، دستش را بالا ببرد و بگوید. اینجا بازیکنان کم کار را تحمل نمی‌کنم.»

پنج‌شنبه در زمین لاس پالماس فرصتی دیگر برای امباپه خواهد بود تا اعاده حیثیت کند.

دیدگاه‌ها