کد خبر : 2064918 | 05 شهریور 1403 ساعت 11:07 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای اشلوت: تعویض آرنولد به‌خاطر خودش بود!

آرنه اشلوت می‌گوید ترنت الکساندر آرنولد به دلیل برگزاری دیدارهای متعدد و پر فشار نیاز به استراحت بیشتری دارد.

ادعای اشلوت: تعویض آرنولد به‌خاطر خودش بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبه‌روی برنتفورد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را در ورزشگاه آنفیلد و مقابل هوادارانش از آن خود کند.

اما این دیدار بدون حاشیه به پایان نرسید. ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۷۲ از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به کانر بردلی داد و این تصمیم از سوی سرمربی لیورپول اصلا به مذاق این بازیکن خوش نیامد و او با ناراحتی و عصبانیت به سمت نیمکت رفت و صحبت‌هایی هم با مربی جدید تیمش داشت.

1990939

اشلوت پس از پایان این دیدار در این باره به خبرنگاران گفت: «او از تعویض خوشحال نبود و این برای من قابل درک است اما باید به یاد داشته باشیم که او از اردوی تیم ملی انگلیس برگشته است که در اکثر دیدارهای اول این تیم در تورنمنتی که برگزار شد به‌صورت کامل در ترکیب تیمش حضور داشت.

او پس از آن چند هفته استراحت کرد و سپس به اردوی ما اضافه شود. این بازی سوم او است. ما باید مراقب او باشیم چون کل فصل به او نیاز داریم و فقط دو بازی اول نیست. نکته خوب برای من این است که بردلی را به عنوان یک ذخیره عالی در اختیار دارم. این یعنی ما می‌توانیم به خوبی از شرایط ترنت مراقبت کنیم. او بازی خوبی را هم ارائه کرد.»

دیدگاه‌ها