کد خبر : 2064916 | 05 شهریور 1403 ساعت 10:57 | 21.9K بازدید | 46 دیدگاه

اعتماد اولمو به بارسا: بالاخره بازی می‌کنم

دنی اولمو نگران وضعیت ثبت قراردادش نیست و منتظر بهبود این شرایط خواهد ماند.

اعتماد اولمو به بارسا: بالاخره بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اولمو یکی از اهداف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و مدیران این باشگاه علاقه زیادی به جذب او داشتند و به همین دلیل مذاکرات دکو با مدیران باشگاه لایپزیش خیلی زود آغاز شد و در نهایت آنها توانستند به توافقی دو طرفه دست پیدا کنند.

این ستاره اسپانیایی چند روزی است که در تمرینات بارسلونا حضور دارد و مشغول کار تحت هدایت هانسی فلیک است اما با این وجود نتوانسته است در دو دیداری که در فصل جدید برابر والنسیا و اتلتیک بیلبائو برگزار شده و با پیروزی این تیم همراه بوده حضور پیدا کند چون قراردادش هنوز به ثبت نرسیده است.

قوانین فرپلی مالی و همچنین سقف دستمزدهای پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده است که مدیران بارسا با مشکلات جدی در تابستان امسال برای ثبت قرارداد بازیکنان روبه‌رو باشند و در تلاش هستند تا بتوانند این مشکل را هرچه زودتر با فروش بازیکنان یا تمدید قراردادشان و پخش کردن دستمزد در تعداد سال‌های بیشتر حل کنند.

با وجود این که بازی نکردن مطمئنا برای اولمو سخت است اما روزنامه اسپورت خبر داده است که او به نزدیکانش گفته که هیچ نگرانی و اضطرابی به‌خاطر عدم ثبت قراردادش ندارد و می‌داند که می‌تواند روز سه‌شنبه یا نهایتا در بدترین حالت در روز شنبه هفته آینده برای بارسا به میدان برود و به نتیجه تلاش‌های مدیران این باشگاه اعتماد کامل دارد. هواداران بارسا هم بی‌صبرانه منتظر دیدن او در میدان هستند.

دیدگاه‌ها