کد خبر : 2064915 | 05 شهریور 1403 ساعت 10:48 | 31.3K بازدید | 27 دیدگاه

اشتیاق و تلاش خرید جدید: آینده رئال برای تو!

اندریک مصمم است تا هر طور شده توانایی‌هایش را در رئال مادرید ثابت کند و به ستاره این تیم تبدیل شود.

اشتیاق و تلاش خرید جدید: آینده رئال برای تو!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در فوتبال برزیل باعث شد که این بازیکن خیلی زود مورد توجه استعدادیاب‌های مختلف قرار بگیرد و چند باشگاه اروپایی مذاکرات برای به خدمت گرفتنش را آغاز کنند اما در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد با او به توافق برسد و قراردادی را امضا کند.

این ستاره جوان در تابستان امسال و پس از ۱۸ سالگی راهی اسپانیا شد تا تجربه بازی در کنار بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا و تحت هدایت کارلو آنجلوتی که یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال است را به دست آورد و عملکرد خوب و قابل قبولی هم در تمرینات پیش فصل داشت که با رضایت کادر فنی این تیم همراه بود.

این بازیکن روز گذشته در دیدار برابر وایادولید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به جای کیلیان امباپه در دقیقه ۸۸ وارد زمین شد و توانست گل سوم تیمش را در دقیقه شش وقت‌های تلف شده به ثمر برساند تا اولین گلش را در فصل جدید خیلی زود برای رئال جشن بگیرد و نشان دهد که می‌خواهد ستاره جدید تیمش باشد.

رلوو مدعی شده است که این بازیکن علاقه زیادی به یادگیری دارد و همیشه در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو است. او تلاش می‌کند آنها را بهتر بشناسد و همیشه از آنها می‌خواهد که توصیه‌هایی برای عملکرد بهتر به او داشته باشند. اندریک همچنین در حال یادگیری زبان اسپانیایی حتی پیش از حضورش در مادرید بوده است و نیازی به مترجم ندارد و به این ترتیب شرایط را برای خودش بسیار آسان‌تر کرده است. او مصمم است که ثابت کند ستاره آینده رئال خواهد بود.

دیدگاه‌ها