کد خبر : 2064908 | 05 شهریور 1403 ساعت 09:48 | 34.4K بازدید | 14 دیدگاه

نقشه بارسا: خرید کانسلو در آخرین روز!

بارسلونا قصد دارد در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب ژوائو کانسلو اقدام کند.

نقشه بارسا: خرید کانسلو در آخرین روز!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچسترسیتی را ترک کرد و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بارسلونا شد و روزهای خوبی را هم در ترکیب این تیم سپری کرد و مایل بود که همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا به شکلی پیش رفت که او پس از پایان مهلت این قرارداد یک ساله مجبور شد که این باشگاه را ترک کند و بار دیگر در تمرینات پیش فصل سیتی حضور پیدا کرد اما اختلاف نظر او با پپ گواردیولا باعث شده که جایگاهی در ترکیب اصلی این تیم نداشته و به دنبال جدایی باشد.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره علاقه باشگاه الهلال عربستان به این ستاره پرتغالی به گوش رسید و حتی گفته شده بود که مذاکرات اولیه با مدیران سیتی هم با توافق همراه بوده اما این بازیکن تمایلی به حضور در این باشگاه ندارد و می‌خواهد بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند.

مدیران بارسا به خوبی از این موضوع مطلع هستند و حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که نقشه آنها این است که بار دیگر تا آخرین روز پنجره نقل و انتقالات که ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) است صبر کنند تا بتوانند در آن زمان مدیران سیتی را برای فروش این بازیکن تحت فشار قرار دهند. آنها به دنبال یک قرارداد قرضی دیگر هستند اما سیتی می‌خواهد کانسلو را به صورت دائمی به فروش برساند.

دیدگاه‌ها