کد خبر : 2064907 | 05 شهریور 1403 ساعت 09:40 | 50.6K بازدید | 45 دیدگاه

آمار فوق‌العاده ستاره تعویضی رئال: بهتر از این نمی‌شود

براهیم دیاز آماری درخشان و خیره‌کننده را در زمان حضورش در زمان برای رئال مادرید به ثبت رسانده است.

آمار فوق‌العاده ستاره تعویضی رئال: بهتر از این نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های فصل جدید لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی وایادولید به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا اولین سه امتیازش را در فصل جدید این مسابقات به دست آورده باشد.

گل اول رئال در این دیدار را فدریکو والورده وارد دروازه حریف کرد تا طلسم را شکسته باشد اما هواداران رئال مادرید مدت زیادی را برای گل دوم منتظر ماندند و در نهایت این براهیم دیاز بود که در دقیقه ۶۹ به عنوان بازیکن تعویضی جانشین آردا گولر شد و در دقیقه ۸۸ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

2066086

این ستاره مراکشی توانست پاس گل سوم تیمش را هم برای اندریک ارسال کند تا نشان دهد که در اوج آمادگی است و آماری خیره کننده را به نمایش بگذارد. او در پنج دیدار اخیری که با پیراهن رئال به میدان رفته مجموعا تنها ۱۹۸ دقیقه فرصت بازی داشته اما سه گل زده و سه پاس گل ارسال کرده است تا آماری فوق‌العاده را به ثبت رسانده باشد.

دیاز یکی از گزینه‎‌های اصلی آنچلوتی برای تقویت خط حمله تیمش و تعویض بازیکنان بوده اما به نظر می‌رسد که شاید این شایستگی را داشته باشد که فرصتی برای حصور در ترکیب اصلی هم به دست آورد تا بتواند مهارت و توانایی‎‌هایش را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها