کد خبر : 2064904 | 05 شهریور 1403 ساعت 09:16 | 6.6K بازدید | 17 دیدگاه

ده‌روسی: با این بازی شانس با ما یار نیست!

دانیله ده‌روسی معتقد است که شکست برابر امپولی به دلیل اشتباهات بازیکنانش بوده است.

ده‌روسی: با این بازی شانس با ما یار نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی‌اش روبه‌روی امپولی به میدان رفت و در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد، نتیجه‌ای که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت.

ده‌روسی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من نیاز دارم بازی را با دقت آنالیز کنم و دوباره آن را ببینم اما احساس اولیه‌ام این است که انرژی و فشار کافی را در تیم نداشتیم. خصوصا در نیمه اول، توپ خیلی کند در زمین حرکت می‌کرد. وقتی پاس‌های مورب ارسال می‌کردیم که برایش آماده بودیم توانستیم خطرناک ظاهر شویم.

وقتی برابر تیمی بازی می‌کنید که دفاع منجسم و خوب و آرامی دارد. اگر به قصد عبور از آن را داشته باشید و مانع از یارگیری نفر به نفر نشوید، قطعا فضای کافی را به دست نخواهید آورد و ممکن است روی ضد حملات گل بخورید. در این صورت است که اعتماد به نفس‌تان را از دست می‌دهید و حتی ممکن است شانس هم با شما یار نباشد.

2023898

در فوتبال باید به سختی دوید و من باید در انتخاب کسانی که تلاش زیادی در زمین دارند درست عمل کنم. من از بازیکنان خواستم که حفظ توپ کنند اما ضد حملات به دلیل نبود یارگیری پیشگیرانه انجام شد. من فکر می‌کنم این موضوع خیلی مربوط به تک تک بازیکنان یا نقش آنها باشد، بلکه عملکردی تیمی بود که باید تمرکزمان روی آن را بیشتر کنیم. فصل گذشته روی این موضوع کار کرده بودیم اما این‌بار هم دوباره به عادت‌های قدیمی روی آوردیم.»

دیدگاه‌ها