کد خبر : 2064898 | 05 شهریور 1403 ساعت 02:03 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

کونته: شکست هفته اول برای ناپولی لازم بود!

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، معتقد است باخت مقابل ورونا در بازی نخست چندان هم بد نبود.

کونته: شکست هفته اول برای ناپولی لازم بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی با برتری ۳-۰‌ مقابل بولونیا به نخستین برد این فصل خود رسید تا آنتونیو کونته، سرمربی پارتنوپی تا حد زیادی از زیر فشارها خارج شود.

آن‌ها هفته گذشته در بازی نخست خود با نتیجه سنگین ۳-۰ برابر هلاس ورونا شکست خورده بودند و حالا با این برد، خیلی زود به جدول مسابقات برگشتند.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در خصوص این پیروزی گفت: "اول از همه جا دارد از بازیکنانم بابت این نمایش خوب تشکر کنم. حس می‌کنم با این برد شیرین، آن اعتماد به نفس و خودباوری لازم به تیم برگشته است. قطعا وقتی این‌گونه متحد باشیم می‌توانیم روزهای خیلی خوبی را در ادامه فصل رقم بزنیم.

واقعا از بازی صبورانه بازیکنان ناپولی مقابل تیمی مثل بولونیا که به خوبی دفاع می‌کرد، خوشحال هستم. آن‌ها امسال در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و طبیعتا حریف ساده‌ای برای ما نبودند. همانطور که گفتم این برتری پرگل اعتماد به نفس تیم‌مان را در ادامه راه بیشتر از قبل می‌کند.

علاوه بر فاز تهاجمی، عملکرد دفاعی بسیار خوبی نیز از خود به نمایش گذاشتیم. به‌خصوص بعد از آن نمایش ضعیف مقابل ورونا، در این بازی توانستیم نخستین کلین‌شیت فصل‌مان را هم ثبت کنیم.

از این موضوع هم بسیار خوشحال هستم. در طول هفته‌ای که گذشت بیشتر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان بعد از آن شکست تلخ مقابل ورونا صحبت کردیم. البته که شکست بدی را متحمل شدیم اما شوک خوب و زودهنگامی به تیم داد.

2070049

کونته در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل استراحت دادن به بازیکنان بعد از شکست هفته پیش گفت: "بازیکنان ما در طول پیش فصل به بهترین شکل ممکن در تمرینات حاضر شدند. آن بازی یک اتفاق بود و حس کردم با استراحت یک روزه، شاگردانم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. در آخر جا دارد از حمایت هواداران‌مان نیز تشکر کنم. این نخستین برد من با ناپولی بود و من هرگز این شب زیبا را فراموش نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها