کد خبر : 2064896 | 05 شهریور 1403 ساعت 01:49 | 33.5K بازدید | 25 دیدگاه

توماس سوچک:

نجات توپ‌جمع‌کن برایم از گلزنی حس بهتری داشت!

توماس سوچک، ستاره وستهم، می‌گوید نجات توپ‌جمع‌کن در بازی مقابل کریستال پالاس برایش از گلزنی حس بهتری داشته است.

نجات توپ‌جمع‌کن برایم از گلزنی حس بهتری داشت!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی اخیر وستهم مقابل کریستال پالاس، توماس سوچک و جرد بوون نه تنها به تیم خود برای پیروزی کمک بزرگی کردند، بلکه یک توپ‌جمع‌کن را از زیر یک تابلوی تبلیغاتی که در جریان شادی‌های پس از گل سقوط کرده بود، نجات دادند.

این حادثه در دقیقه ۶۷ بازی رخ داد، زمانی که سوچک گل اول را به ثمر رساند و هواداران وستهم در بخش مهمان استادیوم به شدت خوشحال شدند و گلزنی تیم‌شان را جشن گرفتند. در همین حین وزن هواداران باعث سقوط تابلوی تبلیغاتی شد و توپ‌جمع‌کن زیر آن گیر افتاد.

سوچک بلافاصله تابلو را بلند کرد و بوون به او کمک کرد تا توپ‌جمع‌کن را به جای دیگری ببرد. این پسر جوان که به نظر می‌رسید ترسیده بود، توسط یکی از مسئولان به بیرون زمین هدایت و توسط کادر پزشکی معاینه شد تا از سلامتی‌اش اطمینان حاصل شود.

2072903
2072902

سوچک روز یکشنبه در مصاحبه‌ای در مورد این اتفاق گفت: «وقتی گل زدم بسیار خوشحال بودم. از آن لحظه با هواداران لذت بردم، آنها از خوشحالی دیوانه شده بودند و سپس دیدم که تابلو روی توپ‌جمع‌کن افتاده است. بلافاصله گل را فراموش کردم و سعی کردم پسر را نجات دهم. او را بلند کردم تا بتواند خارج شود و سپس با او صحبت کردم. او حالش خوب است که این مهم‌ترین چیز است. این اتفاق برای او بسیار خطرناک بود و خوشحالم که توانستم کمک کنم. وزن زیادی روی تابلو بود اما من توانستم آن را بلند کنم تا او بتواند خارج شود. احساس پس از انجام این کار بهتر از گل زدن است، یک حس خوب.»

دیدگاه‌ها