کد خبر : 2064877 | 05 شهریور 1403 ساعت 00:23 | 18.8K بازدید | 27 دیدگاه

جنجال هفته جور شد: گل چلسی مردود بود!

طبق قوانین، گل کول پالمر، ستاره چلسی، به ولورهمپتون باید مردود اعلام می‌شد.

جنجال هفته جور شد: گل چلسی مردود بود!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم لیگ برتر چلسی مقابل ولورهمپتون با نتیجه ۶-۲ به پیروزی رسید. نیکلاس جکسون در دقیقه دوم بازی گل اول را به ثمر رساند. نونی مادوئکه نیز با هت‌تریک خود در این بازی درخشید و سه گل به ثمر رساند. ژوائو فلیکس نیز توانست گل آخر آبی‌ها را به ثمر برساند.

اما گل کول پالمر که به عنوان زیباترین گل بازی شناخته شد، نباید به ثبت می‌رسید. پالمر از اشتباه خوزه سا، دروازه‌بان ولورهمپتون، استفاده کرد و توپ را به زیبایی به دروازه فرستاد. اما هواداران تیزبین متوجه شدند که پاس اولیه از رابرت سانچز، دروازه‌بان چلسی، به جکسون خطا بوده است.

در این گل سانچز روی ضربه دروازه توپ را در حالی که هنوز در حال حرکت بود، به جکسون پاس داد که طبق قوانین خطاست. ریچارد کیز، مجری شبکه بی‌این اسپورت، گفت :«توپ در حال حرکت بود. به طور کاملا واضح باید این گل مردود اعلام می‌شد.»

2072866

طبق قوانین فوتبال، توپ باید در هنگام شروع مجدد بازی ثابت باشد. اما به دلیل اینکه VAR بررسی شروع مجدد بازی‌ها را در پروتکل خود ندارد، این گل قبول شد. تنها داور وسط می‌توانست بازی را متوقف کند و اجازه ندهد که بازی به سمت جکسون و پالمر ادامه یابد اما او ضربه دروازه سانچز را ندید.

دیدگاه‌ها