کد خبر : 2064874 | 05 شهریور 1403 ساعت 00:02 | 9.5K بازدید | 49 دیدگاه

نویر: در بهترین زمان از تیم ملی خداحافظی کردم!

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، می‌گوید در بهترین زمان از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده است.

نویر: در بهترین زمان از تیم ملی خداحافظی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، پس از ۱۵ سال و ۱۲۴ بازی ملی، از تیم ملی خداحافظی کرد. نویر که در سال ۲۰۰۹ اولین بازی ملی خود را انجام داد و در هشت تورنمنت بزرگ حضور داشت، اعلام کرد که این تصمیم را پس از شکست تلخ در یورو ۲۰۲۴ و در دوران تعطیلات خود گرفته است. او همچنان به بازی در سطح باشگاهی با بایرن مونیخ ادامه خواهد داد. در مصاحبه مانوئل نویر با کیکر او درباره این تصمیم صحبت کرده است.

پس از خداحافظی از تیم ملی چه احساسی دارید؟

باید بگویم که احساس بسیار خوبی دارم، زیرا این تصمیمی آگاهانه از طرف من بود. البته کمی ناراحتی وجود دارد، اما در عین حال احساس راحتی زیادی دارم. شما چنین تصمیمی را یک شبه نمی‌گیرید، این یک فرایند بود. پس از مصدومیت جدی، تمرکز من بر بازگشت به دروازه برای آلمان بود. در آن زمان حتی یک لحظه هم به بازنشستگی از تیم ملی فکر نکردم. این تصمیم تنها زمانی گرفته شد که پس از شکست تلخ در یورو در خانه به تعطیلات رفتم. با نزدیک‌ترین افرادم، خانواده و دوستانم صحبت کردم و بالاتر از همه، به این فکر کردم که چگونه می‌توانم ادامه دهم. به نظرم بهترین زمان برای خداحافظی بود.

2071037

افکارتان پس از حذف از یورو چه بود؟

من در طول ۱۵ سال گذشته در تیم ملی راه طولانی‌ای را طی کرده‌ام، با تمام تورنمنت‌ها و تجربیات زیادی که کسب کرده‌ام، بسیار باتجربه بودم. من از فوتبال آلمان و تیم ملی برای این فرصت‌ها سپاسگزارم. اما سپس باید از خودم می‌پرسیدم: حالا چه اتفاقی می‌تواند بیفتد؟ پایان چگونه می‌تواند باشد؟ فکر می‌کنم که در گذشته نزدیک با تیم ملی و همه کارکنان به خوبی کار کرده‌ایم تا حس همبستگی را بازگردانیم و تفاوتی ایجاد کنیم. ما چیزی ساخته‌ایم و کشتی را دوباره به مسیر درست هدایت کرده‌ایم، چیز جدید می‌تواند دوباره شروع شود. این که من توانستم در این کار شرکت کنم و به آن کمک کنم، باعث می‌شود به این دوران افتخار کنم.

دیدگاه‌ها