کد خبر : 2064871 | 05 شهریور 1403 ساعت 08:57 | 21.3K بازدید | 24 دیدگاه

مهاجم برنتفورد در تور حریف پرسپولیس و استقلال

وب‌سایت تیم تاک اعلام کرد ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، به زودی به الاهلی عربستان خواهد پیوست.

مهاجم برنتفورد در تور حریف پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کمتر از 12 ماه از قرارداد این ملی‌پوش انگلیسی با برنتفورد باقی مانده است، او از ترکیب برنتفورد برای بازی روز یکشنبه مقابل لیورپول کنار گذاشته شد.

در هفته‌های اخیر شایعاتی در خصوص احتمال انتقال تونی به تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس مانند چلسی، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد منتشر می‌شد، اما هیچ پیشنهاد رسمی از هیچ یک از این باشگاه‌ها به این بازیکن ارائه نشد. با این حال وب‌سایت تیم تاک امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه برنتفورد اعلام کرد که او قرار است به الاهلی بپیوندد.

تیم تاک در این باره نوشت: باشگاه الاهلی در مذاکرات خود با برنتفورد پیشرفت کرده است. برنتفورد قبلاً پیشنهاد 35 میلیون پوندی باشگاه عربستانی برای جذب این مهاجم را رد کرده بود و بنابراین آخرین پیشنهاد آنها باید بیشتر از این باشد. در حال حاضر تنها جزئیات نهایی انتقال رسمی این بازیکن به عربستان باقی مانده است. سعودی، مشخص شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برنتفورد برای جذب تونی قیمتی 40 میلیون پوندی تعیین کرده، اما به نظر نمی‌رسد شرایط شخصی این بازیکن در مسیر انتقالش به عربستان مشکل ساز باشد. بر اساس گزارشات مطبوعاتی، الاهلی حاضر است در هفته دستمزد 325 هزار پوند را به این مهاجم پرداخت کند که این رقم، افزایش قابل توجهی نسبت به دستمزد فعلی او (36 هزار پوند در هفته) خواهد داشت.

تونی در سال 2020 به برنتفورد پیوست و نقش کلیدی در صعود این تیم از چمپیونشیپ و ادامه حضورش در لیگ برتر انگلیس داشت. او 72 گل برای این باشگاه به ثمر رساند اما در فصل گذشته به دلیل محرومیت هشت ماهه به دلیل تخلفات شرط بندی با مشکل مواجه شد.

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، هفته گذشته درباره شرایط این بازیکن گفته بود: ایوان تمام هفته تمرین کرد. او همچنین در همه جنبه‌ها به خوبی آموزش دیده است. او ممکن است در بازی مقابل لیورپول شرکت کند یا نکند. ممکن است بعد از 30 اوت اینجا باشد یا اینجا نباشد. اساساً همه چیز در هواست. من همیشه گفته‌ام که اگر او اینجا باشد، خیلی خوشحالم و اگر اینجا نباشد، برایش خوشحالم.

دیدگاه‌ها