کد خبر : 2064868 | 05 شهریور 1403 ساعت 08:45 | 29.3K بازدید | 25 دیدگاه

آقا مازیار گفت بازی خودت را انجام بده

غندی‌پور: به سهرابیان بدل زدم و گرفت!

رضا غندی‌پور پدیده این فصل لیگ برتر از انگیزه‌های خاص خود در لیگ بیست و چهارم صحبت کرد.

غندی‌پور: به سهرابیان بدل زدم و گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، رضا غندی‌پور پدیده دو هفته ابتدایی لیگ برتر از شرایط فوتبالی خود و مسیر جالبی که برای رسیدن به ترکیب اصلی ملوان پشت سر گذاشته و از انگیزه بالای خود و آرزوی رسیدن به پیراهن تیم ملی صحبت می‌کند. او در هفته ابتدایی با پنالتی که مقابل گل‌گهر گرفت زمینه‌ساز پیروزی ملوان شد و در هفته دوم گل اول قوهای سپید را مقابل استقلال به ثمر رساند.

غندی‌پور فصل گذشته با گلزنی مقابل سپاهان عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر را به دست آورده است.

در ادامه گفتگوی او با خبرنگار "ورزش سه" را می‌خوانید:

دو بازی درخشان در لیگ برتر داشتی، اما اول برویم سراغ فصل گذشته که اولین‌ بازی‌های لیگ برتری خود را انجام دادی؟
پیش از اینکه رسول خطیبی به من بازی بدهد، در زمان مجتبی حسینی از سپاهان به پیکان آمدم و در بازی با مس کرمان یک بازی انجام دادم اما در لیگ بیست و سوم در تمرینات شرایط خوبی داشتم و رسول خطیبی در ترکیب اصلی من را قرار داد و توانستم 4 بازی فیکس بازی کنم و اولین گل لیگ برتری خود را هم به ثمر برسانم که فکر می‌کنم به جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر شدم و از این مسئله انگیزه خوبی به من داد.

اما در نیم فصل دوم دیگر فرصت بازی پیدا نکردی، چرا شرایط کلا تغییر کرد؟
شرایط خوبی داشتم و به تیم ملی نوجوانان برای مسابقات جام جهانی دعوت شدم اما چون باشگاه همکاری با تیم ملی نداشت من در اردوها نبودم و حسین عبدی حق داشت که دیگر بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار دهد، بچه‌ها در اردوها بودند و هماهنگی بیشتری داشتند.

این موضوع تاثیری در نیمکت نشینی پیکان داشت؟
نه، وقتی از تیم ملی برگشتم رسول خطیبی از پیکان رفته بود و آقای عنایتی هدایت تیم را برعهده داشت و به من اعتقاد نداشت و روی نیمکت می‌گذاشت، برای همین تصمیم گرفتم که خودم را سرباز کنم و با اعتقادی که مهدی تارتار به من داشت در این تیم حضور پیدا کنم اما مشکلاتی به وجود آمد که شرایط سخت شد. آقای تارتار به من اعتقاد داشت اما مشکلی در نقل و انتقالات پیش آمد، او فکر می‌کرد که من سهمیه لیگ برتری حساب نمی‌شوم و بازیکن زیر 21 سال هستم اما بازیکنی که در لیگ برتر بازی کرده جزء سهمیه لیگ برتری حساب می‌شود و آنها سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده بودند، ایشان به من گفت که اگر می‌دانستم به این شکل است یک سهمیه برای تو نگه می‌داشتم.

2072852

با مشکلی که وجود آمد چرا در لیگ یک به میدان نرفتی؟
اتفاقا مهدی رجب‌زاده با مهدی تارتار و محمد نوری صحبت کرده بود که من در تیم فجر به میدان بروم و در آن روزها آنها برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کردند اما من نمی‌خواستم در لیگ یک بازی کنم و تصمیم گرفتم که یک نیم فصل منتظر بمانم تا در ملوان بازی کنم.

در این مدت همراه با تیم ملی بودی و از مسابقه دور نبودی و در مسابقات کافا بازی کردی؟
همراه با تیم ملی جوانان در مسابقات جوانان کافا شرکت کردم و آقای گل مسابقات شدم، سال قبل از آن هم همراه با تیم ملی نوجوانان در مسابقات کافا بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شدم.

از شرایط امسال بگو که با رفتن تارتار باز هم در ملوان حضور پیدا کردی؟
در تمرینات ملوان که حاضر شدم آقای دقیقی از من راضی بود. وقتی او رفت و آقا مازیار  آمد تمام دستیارهای دقیقی رفتند اما آقا جلال (رافخایی) ماند، او از شرایط من برای مازیار زارع توضیح داد و در تمرینات هم خوب کار کردم و او به من اعتماد کرد و توانستم از همان هفته اول خوب بازی کنم.

در بازی اول انگار استرس داشتی و موقعیت‌های خیلی خوبی از دست دادی.
شرایط حضور در ملوان با پیکان خیلی متفاوت بود، هواداران این تیم فوق‌العاده متعصب هستند و حتی در تمرینات هم حاضر می‌شوند، من در نیمه اول بازی با گل‌گهر چند موقعیت خوب گلزنی داشتم اما استرس داشتم و حضور تماشاگران روی من تاثیر گذاشته بود، بین نیمه مازیار زارع به من گفت که بازی خودت را انجام بده و مطمئن هستم یک موقعیت دیگر به دست خواهی آورد و همین‌طور هم شد و توانستم با نفوذی که انجام دادم برای تیم پنالتی بگیرم و تیم برنده شود.

2072853

اما در بازی با استقلال خبری از استرس نبود و از همان اول خیلی راحت فوتبال بازی کردی...
در ورزشگاه قزوین هم جو خیلی سنگین و شرایط سخت بود اما خیلی زود توانستم با شرایط کنار بیایم و راحت بازی کنم. وقتی برای گل اول آرمین سهرابیان را رد کردم او به من گفت  توپ به پایت نگرفت و شانسی من را دریبل کردی! من هم گفتم که نه سرتوپ زدم و روی توپ مسلط بودم کاملا، او فکر می‌کرد توپ به پای من نچسبید و تغییر مسیر داده اما در اصل من بدل زدم در آن صحنه از مسابقه و خدا را شکر که به گل تبدیل شد.

اولین گل برای ملوان را زدی و عملکردت هم خوب بود، هدفت برای ادامه لیگ چه خواهد بود؟
هدف اول من کمک کردن به ملوان خواهد بود و تلاش می‌کنم تا با عملکرد خوب در این تیم بتوانم نظر آقای قلعه نویی را برای حضور در تیم ملی جلب کنم، خیلی دوست دارم تا با پیراهن ملوان به تیم ملی برسم و این مسئله را خیلی جدی دنبال می‌کنم و برای آن تلاش خواهم کرد.

دیدگاه‌ها