کد خبر : 2064866 | 04 شهریور 1403 ساعت 23:42 | 30.1K بازدید | 77 دیدگاه

اندریک جشن امباپه را مال خود کرد!

رئال مادرید در این فصل با چالش‌های زیادی مواجه شده است.

اندریک جشن امباپه را مال خود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی هفته آسانی را پشت سر نگذاشته است. پس از تساوی مقابل مایورکا، تیم رئال مادرید با مشکلاتی در فشار بالا و تجمع بیش از حد بازیکنان در سمت چپ مواجه شد. در برخی لحظات، کیلیان امباپه، جود بلینگام و حتی رودریگو به سمت وینیسیوس جونیور متمایل شدند. آنچلوتی این وضعیت را با بهانه‌هایی توجیه کرد و گفت که این یک روند قدیمی است و کریم بنزما نیز به همین شکل بازی می‌کرد و رئال مادرید با این روش قهرمان لیگ قهرمانان شد. اما در آن زمان، دو بازیکن در این سمت بودند، نه چهار نفر.

تاثیر حضور امباپه، که در بلندمدت باید مثبت باشد، در حال حاضر تعادل تیم را به هم زده است و این مسئله هنوز حل نشده است. در بازی مقابل وایادولید، بلینگام غایب بود و جای او را آردا گولر گرفت که پس از یورو پیشرفت زیادی کرده است. اما گولر شاید بیش از حد به جلو رفت و در یک خط حمله چهار نفره قرار گرفت که وایادولید با دفاعی متراکم و هوشیار آن را متوقف کرد. امباپه در مرکز میدان حرکات بی‌فایده‌ای انجام می‌داد و تیم به کندی حرکت می‌کرد و هیچ‌کس نمی‌توانست از دفاع حریف عبور کند. در نیمه اول هیچ اتفاقی نیفتاد و رئال مادرید با صدای اعتراض هواداران به رختکن رفت.

2072850

سپس تیم با انرژی بیشتری از رختکن بازگشت و به خصوص با گل زودهنگام فدریکو والورده که پس از پاس‌های گولر و رودریگو به ثمر رسید، موفق شد گره بازی را باز کند. با گل اول، وایادولید مجبور شد بازی را باز کند و هنرنمایی بازیکنان رئال مادرید بیشتر به چشم آمد. سپس براهیم دیاز یک پاس بلند از میلیتائو را به گل تبدیل کرد اما بهترین لحظه بازی زمانی بود که اندریک به جای امباپه وارد زمین شد و در اولین لمس توپ خود یک گل فوق‌العاده به ثمر رساند. او دو مدافع را پشت سر گذاشت و با یک شوت محکم گل زد. این بازی قرار بود جشن امباپه باشد، اما اندریک همه توجه‌ها را به خود جلب کرد. این بازی قرار بود بهبود تیم را نشان دهد، اما در نهایت دو گل زیبا از بازیکنان تعویضی براهیم و اندریک به چشم آمد.

2072849

دیدگاه‌ها