کد خبر : 2064857 | 04 شهریور 1403 ساعت 23:07 | 42.8K بازدید | 33 دیدگاه

فولاد مذاکره با بازیکن استقلال را تکذیب کرد

باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر مذاکره با جعفر سلمانی را تکذیب کرد.

فولاد مذاکره با بازیکن استقلال را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان قرارداد جعفر سلمانی با استقلال، این بازیکن باب مذاکره با تیم‌های خواهانش را گشود و در این میان نیز تیم اماراتی العروبه که محمدرضا آزادی را نیز در اختیار دارد، با سلمانی به توافقات خوبی دست یافت.

با این حال، امروز اخباری مبنی بر تمایل باشگاه فولاد برای عقد قرارداد با جعفر سلمانی در رسانه‌ها منتشر گردید و گفته شد که یحیی گل‌محمدی برای تقویت سمت چپ تیم خود، دست روی این بازیکن گذاشته است.

با این حال، باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه‌ای در این خصوص، ضمن تکذیب این شایعه، اعلام کرد که در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر کادرفنی است.

در اطلاعیه فولاد آمده است:

ضمن تکذیب خبر منتشر شده درخصوص مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با جعفر سلمانی، بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران به اطلاع می‌رساند که مدیریت باشگاه با هماهنگی کادر فنی در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی برای تقویت هرچه بیشتر تیم بزرگسالان فولاد خوزستان می‌باشد.

لذا از هواداران و خبرنگاران عزیز تقاضا می‌شود که اخبار باشگاه را از طریق سایت و کانال‌های رسمی باشگاه فولاد خوزستان دنبال کنند و توجهی به شایعات و گمانه زنی‌ها نداشته باشند.

دیدگاه‌ها