کد خبر : 2064849 | 05 شهریور 1403 ساعت 07:09 | 43.5K بازدید | 13 دیدگاه

عذرخواهی سرمربی از خبرنگار به خاطر لیلا!

یک درگیری لفظی جنجالی در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی پالمیراس در سری آ برزیل رخ داد.

عذرخواهی سرمربی از خبرنگار به خاطر لیلا!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی پرگل ۵-۰ پالمیراس مقابل کویابا در هفته بیست و چهارم سری آ برزیل، درگیری لفظی عجیبی میان آبل فرناندز سرمربی پالمیراس و یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی رخ داد.

داستان این درگیری به مصدومیت‌های پی درپی بازیکنان پالمیراس در طول فصل جاری برمی‌گردد. این تیم در شرایطی هفته گذشته با قبول شکست مقابل بوتافوگو از کوپا لیبرتادورس حذف شد که چند تن از بازیکنان مهمشان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند. در جریان برتری پرگل آن‌ها مقابل کویابا نیز یکی از بازیکنان پالمیراس در دقیقه ۲۰ به علت مصدومیت تعویض شد. همین موضوع مزید بر علت شد تا خبرنگار مطرح برزیلی در کنفرانس از آبل فرناندز بپرسد دلیل مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم چیست که با پاسخ تندی از سوی این سرمربی روبرو شد.

فرناندز در پاسخ به خبرنگار گفت: "قرار نیست بابت این موضوعات به شما پاسخ بدهم. تنها سه زن حق دارند از من بابت اتفاقات تیم توضیح بخواهند. یک همسرم،‌ دو مادرم و سه لیلا پریرا مدیرعامل باشگاه کسانی هستند که من باید جوابگوی آن‌ها باشم و نه شما."

این پاسخ عجیب از سوی سرمربی پالمیراس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های برزیل داشت و آبل فرناندز را ناچار به عذرخواهی از خبرنگاران کرد.

این سرمربی ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه خود نوشت: "بلافاصله بعد از پایان بازی و وقتی هنوز به منزل نرسیده بودم، با آن خبرنگار تماس گرفتم و از او دلجویی کردم. من به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به آن خبرنگار را نداشتم. مدت‌ها بود چنین پاسخی در ذهنم داشتم و منتظر یک فرصت مناسب بودم تا از آن در کنفرانس خبری استفاده کنم اما نمی‌دانستم اینقدر سروصدا به پا می‌کند. در ضمن پاسخ من یک جواب کلی به تمام خبرنگاران بود و صرفا منظورم خبرنگاری که آن سوال را مطرح کرد نبود. با این حال من شخصا با او تماس گرفتم و بابت حرف‌هایم از او معذرت خواهی کردم."

دیدگاه‌ها