کد خبر : 2064847 | 04 شهریور 1403 ساعت 22:40 | 48K بازدید | 63 دیدگاه

ادامه تمرینات سخت در اردوگاه سرخ‌ها؛

فصل بدنسازی برای پرسپولیس گاریدو تمامی ندارد!

خوان کارلوس گاریدو که به تمرینات بدنسازی بسیار سخت میان بازیکنان مشهور شده همچنان این رویه را ادامه می‌دهد.

فصل بدنسازی برای پرسپولیس گاریدو تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل بیست و چهارم را با دو تساوی متوالی مقابل ذوب آهن و تراکتور آغاز کرد و نتوانست در شروع لیگ طعم پیروزی را بچشد.

سنگین بودن بدن‌های بازیکنان پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم بازی‌های سرخپوشان به چشم می‌خورد و ستاره‌های این تیم نیز پس از بازی به این موضوع اشاره داشتند که بدن‌های آنها شرایط آرمانی ندارد و به تازگی از بدنسازی رها شده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد خوان کارلوس گاریدو مربی بدنساز مراکشی او ادریس ساسی، بیخیال تمرینات سخت بدنسازی نمی‌شوند و با استفاده از فاصله مناسب یک هفته‌ای تا بازی بعدی، در ابتدای هفته تمرینات بدنسازی را هم پیش می‌برند.

2072825

پرسپولیس روز یکشنبه ۲۰ دقیقه در سالن وزنه حضور پیدا کرد و بعد از آن ۳۰ دقیقه در زمین چمن کارهای استقامتی در دستور کار بود.

در تصویری که از این تمرین منتشر شده، بازیکنان کش‌های ورزشی به شکم خود و میله دور زمین کاظمی بسته‌اند و به سختی مشغول پریدن و انجام کارهای استقامتی نفسگیر هستند.

بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر به این مدل بدنسازی عادت نداشتند و این موضوع ممکن است مانع نشان دادن همه توان آنها در بازی‌های ابتدایی شود، اما می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای فصل فرسایشی و طولانی سرخ‌ها در سه جام مختلف باشد.

دیدگاه‌ها