کد خبر : 2064846 | 05 شهریور 1403 ساعت 06:11 | 20.5K بازدید | 15 دیدگاه

این گل خیلی زیبا بود: پالمر خود را در آغوش می‌گیرد!

کول پالمر، ستاره تیم چلسی، به بهترین نحو انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جوان سال انگلیس را جشن گرفت.

این گل خیلی زیبا بود: پالمر خود را در آغوش می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر برنده جایزه بهترین فوتبالیست جوان سال انگلیس از سوی انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای این کشور شد.

پالمر این جایزه را پس از اینکه فصل گذشته در 33 بازی در تمام تورنمنت‌ها با چلسی به ثمر رساند، 22 گل به ثمر رساند، دریافت کرد.

چند روز پس از کسب این جایزه، پالمر در جریان بازی چلسی مقابل میزبانش ولورهمپتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس با یک گل فوق العاده درخشید.

در آخرین دقیقه نیمه اول دیدار ولورهمپتون و چلسی، پالمر گل آبی‌های لندن را به ثمر رساند. گل مقابل گرگ‌ها اولین گل پالمر در فصل جاری لیگ برتر انگلیس شد. در یک ضدحمله سریع با شروع دروازه‌بان چلسی، پالمر توپ‌گیری کرد و با یک شوت شوک دهنده از پشت محوطه، گلر حریف را که بیرون آمده بود به زانو در آورد.

2072823

علاوه بر این، از زمانی که کول پالمر در ابتدای فصل گذشته به این باشگاه آمد، این چهاردهمین گلی بود که در روز برتری چلسی به ثمر رسید. چلسی در این بازی با نتیجه ۶ بر ۲ برنده شد.

2072824

نکته قابل توجه این است که این عدد کول پالمر را به بازیکنی تبدیل می‌کند که از ابتدای فصل گذشته تاکنون بیشترین گل زده را برای تیمش در لیگ برتر انگلیس به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها