کد خبر : 2064833 | 04 شهریور 1403 ساعت 22:06 | 55.2K بازدید | 40 دیدگاه

بحث ستاره لیورپول با اشلوت: چرا تعویض شدم! (عکس)

بحث و گفت‌وگوی تنش‌زای آرنه اشلوت و ترنت الکساندر آرنولد پس از تعویض در بازی امروز لیورپول مقابل برنتفورد، توجه رسانه‌ها را جلب کرده است.

بحث ستاره لیورپول با اشلوت: چرا تعویض شدم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی لیورپول مقابل برنتفورد، ترنت الکساندر آرنولد و آرنه اشلوت بر روی نیمکت درگیر یک بحث تنش‌زا شدند. پس از اینکه محمد صلاح گل دوم لیورپول را به ثمر رساند، اشلوت الکساندر آرنولد را از بازی خارج کرد و کانر بردلی را به جای او به بازی فرستاد.

الکساندر آرنولد پس از تعویض، بر روی نیمکت نشست و به نظر می‌رسید که از تصمیم اشلوت ناراضی است. این ستاره انگلیسی که در سال آخر قراردادش با لیورپول است، به نظر می‌رسید که پس از پایان بازی نیز ناراحت است و حتی تلاش‌های دیوگو ژوتا برای تشویق او نیز نتوانست لبخند را بر لب‌های این مدافع بیاورد.

2072803

آرنولد در بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر مقابل ایپسویچ نیز جایش را به بردلی داده بود. پس از بازی، اشلوت درباره نقش الکساندر آرنولد در تیمش گفت: «او ویژگی‌های بسیاری دارد. یکی از آنها ارسال از کناره‌هاست. من می‌خواهم او را در نزدیکی دروازه و محوطه جریمه هم ببینم.»

2072802

او در ادامه گفت: «او می‌تواند در پست شماره ۶ هم بازی کند. یا یک وینگر باشد یا حتی به دروازه هم نزدیک شود. بازی مقابل او دشوار است.»

دیدگاه‌ها