کد خبر : 2064827 | 05 شهریور 1403 ساعت 03:00 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

شکایت جدید تیم‌های عربستانی

شماره‌ها بزرگ است، درآمدمان کم شده!

تعدادی از باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان نسبت به اندازه بزرگ شماره پیراهن بازیکنان که برای این فصل در نظر گرفته شده، شکایت کردند.

شماره‌ها بزرگ است، درآمدمان کم شده!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های الهلال و الاتحاد با توجه به اینکه سایز جدید این اعداد باعث کاهش زیبایی پیراهن می‌شود و در تضاد با هویت بصری باشگاه‌هاست، از قرار دادن این اعداد روی پیراهن‌ها در هفته اول لیگ خودداری کردند.

روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد باشگاه الاخدود نیز در حال برنامه‌ریزی برای درخواست جلسه با اتحادیه برگزاری مسابقات لیگ برای بحث در مورد مسائلی مهم از جمله شماره پیراهن بازیکنان، درآمدهای تجاری و حق پخش تلویزیونی در فصل جاری است.

الشرق الاوسط همچنین نوشت منبعی در یکی از باشگاه‌های لیگ با ابراز نارضایتی از سایز شماره‌های تایید شده، توضیح داد که بزرگ بودن اعداد منجر به کم شدن فضاهای تبلیغاتی پشت پیراهن‌ها می‌شود.

2072794

این منبع در اظهارات عنوان کرد: وجود تبلیغات روی پیراهن‌ها بخش مهمی از درآمد مالی باشگاه است و تغییراتی که در اندازه اعداد رخ داده است، ممکن است به قراردادهای اسپانسر آسیب برساند و بر بازده مالی تأثیر بگذارد.

پیش‌بینی می‌شود که مسئولان لیگ حرفه‌ای عربستان شکایت باشگاه‌ها را بررسی کنند و راه‌حل‌های احتمالی برای زیبایی و همچنین تامین نیازهای مالی باشگاه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

دیدگاه‌ها