کد خبر : 2064817 | 04 شهریور 1403 ساعت 21:30 | 31.6K بازدید | 38 دیدگاه

حمله جکسون به اسطوره چلسی: دهنتو ببند!

نیکلاس جکسون، ستاره چلسی، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل ولورهمپتون، با یک استوری عجیب به جان اوبی میکل، اسطوره آبی‌ها، حمله کرد.

حمله جکسون به اسطوره چلسی: دهنتو ببند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی امروز چلسی مقابل ولورهمپتون، نیکولاس جکسون با ارسال پیامی تند به جان اوبی میکل، هواداران را شوکه کرد. چلسی اولین پیروزی خود در لیگ برتر این فصل را با نتیجه ۶-۲ مقابل ولورهمپتون به دست آورد.

تیم انزو مارسکا در بازی ابتدایی با نتیجه ۲-۰ به منچسترسیتی باخت، اما در ورزشگاه مولینکس پتانسیل خود را به نمایش گذاشت. نیمه اول پرهیجان با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و در نیمه دوم، چلسی با هت‌تریک ۱۴ دقیقه‌ای نونی مادوئکه و گل ژوائو فلیکس به پیروزی رسید. این پیروزی به بازیکنان مارسکا اعتماد به نفس خواهد داد که پس از یک تابستان پر از عملکردهای ضعیف و مشکلات خارج از زمین، به ادامه فصل امیدوار باشند.

نیکلاس جکسون در اولین فصل خود در استمفوردبریج ۱۴ گل به ثمر رساند، اما هواداران از ناتوانی او در استفاده از فرصت‌ها ناراضی بودند. او فصل گذشته ۲۴ موقعیت بزرگ را از دست داد که آمار ضعیفی برای یک مهاجم است.

2072767

جان اوبی میکل، اسطوره چلسی، پس از بازی با منچسترسیتی، عملکرد جکسون را مورد انتقاد قرار داد. او به بی‌این اسپورت گفت: «شما نیاز به مهاجمی دارید که بداند چگونه توپ را به تور دروازه بچسباند و این چیزی است که ما نداریم. می‌دانم که زیاد درباره او صحبت می‌کنم و گاهی اوقات به نظر می‌رسد که به او بی‌احترامی می‌کنم، اما من به او بی‌احترامی نمی‌کنم.»

پس از به ثمر رساندن سریع‌ترین گل لیگ چلسی از سال ۲۰۱۷ در بازی امروز، جکسون به انتقادات میکل واکنش نشان داد. او در اینستاگرام نوشت: «دهنتو ببند، حرف مزخرف نزن، ما برای آفریقا خودمان را می‌کشیم.» و حساب میکل را تگ کرد.

دیدگاه‌ها