کد خبر : 2064815 | 04 شهریور 1403 ساعت 21:18 | 53.3K بازدید | 126 دیدگاه

امباپه باید نگران درخشش این ستاره باشد (عکس)

اندریک، ستاره برزیلی رئال مادرید، در نخستین بازی خود موفق به گلزنی شد.

امباپه باید نگران درخشش این ستاره باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در نخستین بازی خانگی این فصل خود با نتیجه پرگل ۳-۰ از سد رئال وایادولید گذشت و به اولین سه امتیاز این فصل رسید. کهکشانی‌ها با این برد بعد از تساوی با مایورکا در هفته نخست، حالا چهار امتیازی شدند.

نکته جالب توجه این بازی به گلزنان رئال مادرید برمی‌گردد. جایی که نه خبری از کیلیان امباپه بود و نه وینیسیوس جونیور توانست در این دیدار برای این تیم گلزنی کند. در این بازی ابتدا گل نخست آن‌ها توسط فدریکو والورده به ثمر رسید و براهیم دیاز زننده دومین گل رئال در دقیقه ۸۸ بود‌.

سومین گل شاگردان کارلتو اما در آخرين دقیقه وقت‌های تلف شده توسط ستاره ۱۸ ساله و جدید آن‌ها یعنی اندریک برزیلی به ثمر رسید تا این بازیکن بااستعداد در نخستین بازی خود با پیراهن رئال به اولین گلش دست یابد.

2072765

اندریک بعد از دریافت توپ از براهیم دیاز، با حرکت به سمت محوطه جریمه حریف و از پیش رو برداشتن بازیکن مقابل، با ضربه محکم پای راست خود توپ را به کنج دروازه وایادولید زد تا برد رئالی‌ها پرگل‌تر شود.

ویدئو: 351193

اندریک ریزنقش درحالی این گل را به ثمر رساند که از دقیقه ۸۶ به جای کیلیان امباپه به میدان آمد که همچنان در ثبت اولین گلش با پیراهن رئال ناکام ماند. این بازیکن پس از درخشش با پیراهن پالمیراس در سری آ برزیل، با قراردادی پنج ساله به جمع شاگردان کارلتو اضافه شد.

دیدگاه‌ها