کد خبر : 2064814 | 04 شهریور 1403 ساعت 21:17 | 8.5K بازدید | 38 دیدگاه

لیورپول ۲-۰ برنتفورد: روح کلوپ هنوز در آنفیلد می‌چرخد

لیورپول در دومین دیدارش در فصل جدید لیگ برتر با نتیجه ۲-۰ برنتفورد را شکست داد.

لیورپول ۲-۰ برنتفورد: روح کلوپ هنوز در آنفیلد می‌چرخد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان برنتفورد بود و توانست با گل‌های لوئیس دیاز و محمد صلاح به پیروزی ۲-۰ برسد.

ویدئو: 351195

مطابق انتظار بازی با حملات لیورپولی‌ها آغاز شد. در دقیقه ۱۳ روی ضدحمله فوق‌العاده‌ای از سوی قرمزها، پاس دیوگو ژوتا به دیاز رسید و این بازیکن موفق شد با ضربه‌ای محکم و مهارنشدنی حساب کار را ۱-۰ کند.

2072762

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیاز دوباره فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد، اما این بار توپ را به آرنولد پاس داد و شوت این مدافع راهی به دروازه نداشت.

در دقیقه ۳۲ جدی‌ترین موقعیت برنتفورد شکل گرفت. جایی که ضربه سر نورگارد به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول لیورپول بازی را در اختیار داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کرد اما دروازه حریف به شکل جدی تهدید نشد و این نیمه با همان گل دیاز به اتمام رسید.

در دومین دقیقه نیمه دوم، ضربه سر رابرتسون به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی همان ۱-۰ بماند.

در دقیقه ۵۵ کالینز خود را در موقعیتی عالی برای شوت‌زنی دید، اما ضربه‌اش را آلیسون به شکلی عالی سیو کرد.

۴ دقیقه بعد ژوتا در مقابل دروازه لیورپول به توپ رسید و می‌توانست دروازه برنتفورد را برای بار دوم باز کند اما ضربه‌اش با فاصله‌ای نه‌چندان زیاد از کنار دروازه عبور کرد.

لحظاتی بعد لیورپول صاحب یک موقعیت جدی دیگر شد که در آن ضربه خطرناک آرنولد به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه ضربه سر کوناته را دروازه‌بان گرفت.

در دقیقه ۷۰ بود که لیورپول توانست گل دوم را هم بزند. روی حمله دیگری دیاز صلاح را در سمت راست به توپ رساند و ستاره مصری در مقابل دروازه توپ را به تور چسباند.

2072763

در ۲۰ دقیقه پایانی لیورپول همچنان بازی را در اختیار داشت و به حریف اجازه خلق موقعیت نداد. در دقیقه ۸۱ آنها بار دیگر تیر دروازه برنتفورد را به لرزه درآوردند. جایی که ضربه خاکپو پس از برخورد به مدافع حریف با برخورد به تیرک دفع شد.

در ادامه دیگر موقعیت جدی دیگری خلق نشد و لیورپول در دومین هفته لیگ برتر به پیروزی ۲-۰ دست یافت و شش امتیازی شد.

دیدگاه‌ها