کد خبر : 2064813 | 04 شهریور 1403 ساعت 21:08 | 149.1K بازدید | 190 دیدگاه

بازگشت تانک سرخ‌ها به شهید کاظمی

خرید جدید پرسپولیس برای گاریدو از خودش!

هافبک دفاعی پرسپوليس خیلی زود و با دریافت کارت پایان خدمتش به جمع سرخ‌ها بازگشت.

خرید جدید پرسپولیس برای گاریدو از خودش!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که دومین هفته از لیگ برتر سپری شده، میلاد سرلک روز گذشته موفق شد با دریافت مجوز از ایفمارک در تمرین پرسپوليس حضور یابد.

سرلک که در پنجره زمستانی فصل گذشته برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی راهی ملوان بندرانزلی شده بود، با پیگیری‌ای که داشت در نهایت توانست مجوزهای لازم در خصوص دریافت کارت پایان خدمتش را صورت دهد و با ارائه آن به سازمان لیگ از سوی باشگاه پرسپوليس مجوز بازگشتش به این تیم صادر شد.

2010102

هافبک دفاعی پرسپوليس روز گذشته با حضور در ایفمارک مجوزهای بعدی خود را نیز دریافت کرد تا به طور کامل مشکلی برای اضافه شدن به لیست سرخ‌ها نداشته باشد.

سرلک که طی روزهای اخیر تمرینات اختصاصی‌اش را پشت سر می‌گذاشت، امروز در تمرین گروهی تیم نیز زیر نظر کارلوس‌ گاریدو حضور یافت و البته پیش از شروع تمرین دقایقی با سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها به گفتگو پرداخت.

هافبک دفاعی پرسپوليس در این گفتگو درباره شرایط بدنی‌اش توضیحاتی به گاریدو داد و در نهایت همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد سرمربی سرخ‌ها خیلی زود او را در اختیار ادریس ساسی بدنساز مراکشی و سخت‌گیر خود قرار داد تا بدنش را به اصطلاح حسابی شلاق بزند و او را برای بعد از فیفادی در اختیار کادرفنی قرار دهد.

1981297

سرلک مورد استقبال هم‌تیمی سابق و جدید خود نیز قرار گرفت و شوخی درباره شماره پیراهن ۱۰ او نیز که اکنون در اختیار عیسی آل‌کثیر قرار گرفته موضوع شوخی و صحبت بعدی در جریان تمرین بود.

با این شرایط البته بعید است که سرلک در بازی پیش روی سرخ‌ها مقابل فولاد خوزستان شرایط همراهی تیم را داشته باشد و احتمالا بعد از تعطیلی لیگ به واسطه فیفادی در اختیار گاریدو قرار خواهد گرفت.

پرسپوليس در حال حاضر در پست این بازیکن مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد و باید دید  گاریدو در ادامه بازی‌ها چه تفکراتی را برای بکارگیری پتانسیل تیمش در نظر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها