کد خبر : 2064809 | 04 شهریور 1403 ساعت 21:00 | 57.2K بازدید | 50 دیدگاه

پتراشویلی دوم کشتی هم ظهور کرد!

اگر صفحه اینستاگرام گنو پتریاشویلی، قهرمان سنگین وزن المپیک و رقیب امیرحسین زارع را تعقیب کرده باشید، با استوری‌های مفصل او از یک پتریاشویلی دیگر مواجه می‌شوید.

پتراشویلی دوم کشتی هم ظهور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، گنو، قهرمان سنگین وزن المپیک و ستاره نامدار ورزش گرجستان، برادری دارد که او هم با قد و بالای بلند و هیکل درشت مسیر او را در همین ورزش ادامه می‌دهد.

کنستانتین، برادر نوجوان گنو، دقایقی پیش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در رده نوجوانان با پیروزی در فینال ۹۲ کیلوگرم، قهرمان جهان در این رده سنی شد. او چندی پیش در همین وزن به مقام قهرمانی اروپا رسیده بود.

2072750

او برای کسب این مدال طلا در دیدار پایانی با ۸ بر صفر رودیون ساناکوف، کشتی‌گیر روسی الاصل را شکست داد و برنده مدال طلا شد. سخت‌ترین کشتی پتریاشویلی جوان تا رسیدن به فینال، دیدار مقابل الیجا، کشتی‌گیر آمریکایی بود که با نتیجه ۷-۵ شکست داد. او همچنین کشتی‌گیر روسی دیگری را هم در مرحله یک چهارم نهایی برده بود‌.

با این وصف امضای پتریاشویلی‌ها در کشتی جهان همچنان پای صفحات این رشته قدیمی ورزشی خواهد بود. گنو، برادر کنستانتین، سه طلای جهان و المپیک دارد و راه را برای استعداد جدید این خانواده باز می‌کند.

دیدگاه‌ها