کد خبر : 2064798 | 04 شهریور 1403 ساعت 19:46 | 6.7K بازدید | 11 دیدگاه

انگیزه ویژه حبیبی برای تقابل با مازیار و ملوان

هافبک خوزستانی چادرملو روی هر دو گل تیمش در لیگ برتر مقابل سپاهان و شمس آذر اثر داشته است.

انگیزه ویژه حبیبی برای تقابل با مازیار و ملوان

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان یزد پس از شکست مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، در هفته دوم رقابت‌ها در خانه به مصاف شمس آذر رفت و در حالی که یک بر صفر از حریف عقب بود اما توانست پس از موقعیت سازی های فراوان، توسط محمد حسین فلاح به گل برسد.

هادی حبیبی که در دیدار با سپاهان روی تک گل تیمش اثرگذار بود و روی ریباند سانتر زیبای او بود محمد پاپی موفق به گلزنی شده بود، در این دیدار نیز سانتر متئوس برزیلی را با ضربه سر به سمت دروازه رضایی روانه کرد که دفع گلر شمس آذر توپ را به جلوی پای فتاح رساند تا با یک بغل پای ساده دروازه حریف را باز کند و اولین امتیاز یزد در لیگ امسال به دست بیاید.

2072716

اخباری شاکله اصلی تیم فصل قبل خود که موفق شده بود به لیگ برتر صعود کند را حفظ کرده است. حبیبی بازیکن سابق فولاد، تراکتور و ملوان که فصل قبل با شش گل و هفت پاس گل از مهره‌های اصلی تیمش بود، امسال هم نشان داده که در فاز هجومی نیز خطرناک است و البته اگر در استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کرد، می‌توانست اولین گل خود را در لیگ امسال به ثمر برساند.

تقابل او با ملوان بندرانزلی و مازیار زارع که روزی شاگرد وی در این تیم بود، می‌تواند برای او انگیزه زیادی باشد تا در این شهر پرخاطره برای او عملکرد درخشانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها