کد خبر : 2064796 | 04 شهریور 1403 ساعت 19:47 | 10.1K بازدید | 14 دیدگاه

لیورپول هنوز به سبک تیم کلوپ گل می‌زند (عکس)

شاگردان آرنه اشلوت با یک ضدحمله برق‌آسا، خیلی زود دروازه برنتفورد را باز کردند.

لیورپول هنوز به سبک تیم کلوپ گل می‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدار‌های مهم هفته دوم لیگ برتر، لیورپول در خانه میزبان برنتفورد است. بعد از ۹ سال متوالی، این نخستین بازی خانگی لیورپول بدون حضور یورگن کلوپ است و آرنه اشلوت به دنبال شش امتیازی شدن است.

شاگردان اشلوت در این دیدار خیلی زود و در چهاردهمین دقیقه بازی توسط لوئیز دیاز به گل نخست خود رسیدند. در شرایطی که برنتفوردی‌ها یک حمله جدی روی دروازه آلیسون بکر تدارک دیده بودند، توپ گیری عالی و ضدحمله سریع شاگردان اشلوت با پاس عالی دیگو ژوتا به لوئیز دیاز همراه شد تا مهاجم کلمبیایی لک لک‌ها با یک بغل پای محکم در مصاف تک به تک، گل نخست بازی را به ثمر برساند.

این گل تا حد زیادی هواداران را به یاد ضدحملات برق‌آسای لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ انداخت. مربی آلمانی محبوب قرمزها، علاقه زیادی به گلزنی از روی ضد حملات این‌چنینی داشت و به نظر می‌رسد آرنه اشلوت هم در این مورد راه او را ادامه خواهد داد.

2072713
2072712

این اولین گل لیورپول تحت هدایت سرمربی هلندی در ورزشگاه آنفیلد است. آن‌ها هفته گذشته در بازی نخست خود با نتیجه ۲-۰ از سد میزبان خود ایپسویچ تاون گذشتند تا در صورت برد در بازی امشب، در کنار منچسترسیتی، آرسنال و برایتون ۶ امتیازی شوند.

2072714

دیدگاه‌ها