کد خبر : 2064791 | 04 شهریور 1403 ساعت 18:39 | 48.5K بازدید | 142 دیدگاه

اقدامی برای پر کردن لیست نخواهند کرد

پرسپولیس دو جای خالی را پر نمی‌کند

پرسپولیس فعلا هیچ نقشه‌ای برای پر کردن دو جالی خالی در فهرست بزرگسال خود ندارد.

پرسپولیس دو جای خالی را پر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه" حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه آخر خود اعلام کرده نام اوستون اورونوف در فهرست زیر 25 سال این تیم قرار گرفته و با این حساب سرخ‌ها غیر از میلاد سرلک که به‌زودی به این تیم اضافه خواهد شد، دو بازیکن دیگر می‌توانند جذب کنند.

موضوع حضور اورونوف در فهرست زیر 25 سال از مسائل مناقشه برانگیزی بود که برخی تیم‌های رقیب به آن اعتراض داشته و دارند اما ظاهرا خیال مدیران پرسپولیس از حضور اورونوف در فهرست زیر 25 سال راحت شده و آنها به جذب بازیکنان جدید فکر می‌کنند.

با توجه به اینکه به زودی میلاد سرلک به پرسپولیس اضافه خواهد شد، این باشگاه هنوز برای پر کردن دو جای خالی فهرست بزرگسال خود نقشه مشخصی ندارد.

از یک سو تلاش‌ها برای جذب علی قلی‌زاده تا الان به نتیجه‌ای نرسیده و امکان منتفی شدن این انتقال وجود دارد. از سوی دیگر معاون ورزشی باشگاه می‌گوید مشخص نیست این باشگاه می‌تواند دو بازیکن خارجی دیگر جذب کند یا نه. ضمن اینکه این باشگاه ظاهرا هدف نقل و انتقالاتی دیگری هم ندارد.

طی روزهای گذشته شنیده می‌شد گاریدو دنبال مهاجمی است که قابلیت بازی در نقش مهاجم سایه و وینگر را هم داشته باشد، اما بعد از مطرح شدن یکی-دو اسم، حالا مدتی است خبری از گزینه‌های تازه و عزم باشگاه برای به خدمت در آوردن بازیکن دیگری نیست.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود تاکید کرده این باشگاه هیچ گزینه خارجی برای اضافه کردن به تیم فعلی ندارد.

از سوی دیگر بعد از جذب مدافع چپ، اسکواد پرسپولیس آنقدر پر و پیمان شده که شاید در نیم فصل برخی بازیکنان این تیم قطعی یا قرضی جدا شوند چرا که همین حالا کادر فنی برای انتخاب فهرست بیست نفره کار دشواری در پیش دارد.

دیدگاه‌ها