کد خبر : 2064790 | 04 شهریور 1403 ساعت 18:19 | 27.6K بازدید | 42 دیدگاه

شش جوان پرسپولیس هنوز به لیست نرسیده‌اند

با وجود توجه و اعتقاد سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به بازیکنان جوان برخی از این نفرات هنوز به فهرست بازی‌های تیمشان نرسیده‌اند.

شش جوان پرسپولیس هنوز به لیست نرسیده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس به موازات جذب بازیکنان جدید و حفظ برخی ستاره‌های خود به مسئله جوان‌سازی تیم نیز اهمیت می‌دهد. به همین خاطر ضمن بالا آمدن برخی بازیکنان بااستعداد آکادمی باشگاه چند بازیکن جوان دیگر نیز در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخ‌ها پیوستند.

در عین حال تصور می‌شد با توجه به اعتقاد خوان کارلوس گاریدو به بازیکنان جوان شاهد حضور این بازیکنان در ترکیب پرسپولیس باشیم، اما در بازی با ذوب آهن تنها ابوالفضل بابایی و یعقوب براجعه به عنوان دو بازیکن جوان در بیست دقیقه آخر به میدان رفتند و در دیدار با تراکتور به هیچ یک از بازیکنان جوان این تیم فرصت بازی نرسید.

در بازی بزرگ هفته دوم مقابل تراکتور با اینکه گاریدو تغییراتی در فهرست تیمش اعمال کرد و بازیکنانی مثل براجعه و ابوالفضل بابایی اصلا در فهرست تیم نبودند، اما غیر از علیرضا عنایت‌زاده که بازی با ذوب آهن را هم از روی نیمکت شروع کرد، نفراتی مثل سهیل صحرایی و سمیر حبوباتی هم در فهرست بیست نفره سرخ‌ها قرار گرفتند که البته شانس بازی پیدا نکردند.

با این حال نکته جالب اینجاست که در دو هفته ابتدایی شش بازیکن زیر 23 سال پرسپولیس به فهرست این تیم راه پیدا نکرده‌اند. امیررضا رفیعی، عرفان ملاپور، عرفان شیروانی، حسین حاجی‌زاده، محمد بادپا و علیرضا خدادادی شش بازیکنی هستند که در دو مسابقه قبلی هرگز به فهرست تیم خود راه پیدا نکردند. از این جمع عرفان شیروانی و ملاپور دو مدافع راست و چپ سرخ‌ها به تازگی سرخپوش شده‌اند و بقیه بازیکنان آکادمی باشگاه هستند.

همچنین از شش بازیکن دیگری هم به فهرست مسابقه رسیدند تنها دو بازیکن دقایقی کوتاه در زمین بودند.

دیدگاه‌ها